«Ти йдеш по чорному коридору. Навколо сотні різних дверей. Раптом підлога по якій ти йдеш провалюється. Ти летиш у безодню. Тебе охоплює паніка. Повсюду лунають голоси. Вони крачать тобі, про твою смерть і наче відраховують час до моменту коли тебе мають...» - ти відчула що щось холодне стікає по твоєму обличчю. А відкривши очі побачила перед собою схвильованого Джоша.
Д: Т/И!!!!!- він щосили тебе обійняв, і пригорнув до себе - я вже переживав що ти не прокинешся! - ти швиденько пробіглася очима навколо себе і зрозуміла що ти у себе в дома, в своїй кімнаті.
т/и: А ти чого такий блідий? - ти ледве вилізла з обіймів Джоша, і поглянула на нього.
Д: Радій, що ще не мертвий! Ти б не налякалася, коли твоя подруга, перше зомліла, а потім кричала увісні?! - Джош продовжував стурбовано дивився на тебе.т/и: Знав би ти тільки що мені снилося.. Від такого реально можна, в КРАЩОМУ випадку вмерти. В гіршому стати божевільною, і все життя провести в дурці... - ти переказала Джошу весь свій сон. А ще що сталося перед тим як ти зомліла. В кімнаті запала мовчанка, від якої боліли вуха. Що ти що Джош, незнали що може означати твій сон.
Д: А давай в інеті пошукаємо, що може означати твій сон? - Джош вирішив перервати цю тишу,
т/и: Добре але не зараз.. Я якось недуже добре себе почуваю, і хочу спати - В тебе час від часу темніло в очах.
Д: Гаразд! Тоді я зараз піду до себе, а ти якщо щось треба буде позвони) - Джош щераз тебе обняв і вийшов з твоєї кімнати.
Надворі почало темніти. Ти заснула майже одразу, як Джош пішов до себе.« Ти знову йдеш по тому коридору. Сотні різних дверей, наче спокушають тебе відчинити одну з них. Але ти цього чомусь не робиш. Тобою наче хтось керує. Керує і кудись веде далі. Ти йдеш, і йдеш по тому коридору, допоки не бачиш як одна з дверей перед тобою відчиняється, і тебе хтось заштовхує всередину. Ти опиняєшся у себе на вулиці. Ти озираєшся навколо, і ні дверей через які ти сюди зайшла, ні того коридору нема. Ти одна однісінька.
Раптом десь за метрів 500 від себе ти чуєш крики на допомогу. І цей голос тобі до болі знайомий. Джош.
Ти побігла до нього. Серце билося з нереальною швидкістю. Ось ти тут. Картина яку ти побачила, обпекла тебе всередині. Твого друга, била якась компанія хлопців, і врешті решт один з них дістав ножа і...... »Ти прокинулася у холодному поті і зірвалася з місця. Тебе усю трясло, і на очі наверталися сльози. Ти телефонувала Джошу, але він не брав слухавки. Паніка накрила тебе з горою.
Без куртки, і в дощ ти вибігла надвір і бігла зі всієї сили до місця подій у твоєму сні. Вже за 100 метрів до місця подій, ти побачила чиєсь тіло, і весь твій світ рухнув.
- Джош!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - викрикнула ти і тебе почалася істерика. Ти підбігла до бездиханного тіла друга, яке лежало у калюжі крові, і притулилася до його грудей в надії що почуєш як б'ється його серце.... Та дарма.
- ЗА ЩО?!!!!!!!!!!!!!!!! - біль всередині розривав тебе. Кожен вдих обпікав легені. Солоні сльози перетворилися у лаву. Всередині тебе була пожежа, яку неміг потушити той дощ, що паде зараз.Ти стиснула руку свого друга, і притулилася її до щоки. Холодна. Холодна як той айсберг об який розбився «Титанік». Ти гладила його волосся, його лице, його руки і.. « А це ще що таке?!» - ти тільки зараз помітила що на грудях Джоша, щось було вицарапано. Ти розстебнула ґудзики на його сорочці, і завмерла у повному шоці. На його тілі було щось вицарапано. А саме ось що.. «Ти наступна. PYTN». Ти відвела погляд в сторону. Руки тремтіли, а на заміну болю прийшов страх. Ти оглянула все навколо, і здається нікого не було, або ні. Ти почула чиїсь кроки, що наближалися у твою сторону, а за тим і дуже знайомий силует.
Ти встала з місця і побігла що духу, не знати куди, але дарма. Позаду хтось схопив тебе за руку, а далі і розвернув тебе до себе. Ваші очі зустрілися, і ти побачила у його очах, тільки азарт і ненависть. Пейтон. Він вбив Джоша і зараз вб'є тебе.
т/и: Відпусти, благаю... - шепотом промовила ти, спробувавши вирвати свою руку з його, але цим сами зробила гірше собі. Він ще сильніше передавив твою руку, а іншою схопивши за горло притягнув тебе до себе.
П:.....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Blood Moon
FantasyЯкщо коротко, ти звичайна американка, якій не повезло народитися у «Беверлі-Гіллс». В тебе є хороший друг Джош, а ще той тип у школі. Хто він? І як він зможе змінити твоє життя у виживання? Історія кохання яка бере початок з ненависті і закінчується...