04

104 28 10
                                    

TIGA HARI KEMUDIAN....

"Fuhh!!! Akhirnya keluar jugak aku dari hospital. Dah naik bosan aku terperap dekat hospital lama-lama"rungut Ara. 

"Rasa lega lah sikit bila keluar dari hospital terus pergi shopping. Pastu abang sendiri pulak belanja kita shopping"kata Ara lagi dengan gembiranya sambil menghirup udara segar dengan tenangnya.

Jungkook mendengar kata-kata adiknya hanya menayang muka menyampah apabila mendengar kata-kata adiknya. Nasib lah Ara ini satu-satunya adik kesayangannya. Kalau tidak dah lama kepala Ara ni dihempuknya.

"Sebelum balik kita singgah sekejap cafe kita tu. Aku nak tengok pekerja-pekerja dekat sana okay ke tak? Nanti makan gaji buta pulak diorang tu. Gaji masuk kerja tak buat, ni yang sakit hati ni"bebel Jungkook panjang lebar. Ara hanya buat tak edah dengan bebelan Jungkook itu. Damasak sangat dengan perangai abangnya yang suka membebel.

"Ala, oppa kita balik terus lah dah nak malam ni. Ara dah penat lah sekarang ni. Lagi pun Ara baru saja keluar dari hospital. Esok lah kita pergi cafe tu ya"rayu Ara kepada Jungkook.

"Hurm yelah-yelah. Kita balik terus lah macam tu. Kesian pulak adik aku sorang ni"kata Jungkook lalu mengusutkan rambut adiknya.

"Ish oppa ni, habis lah rambut Ara ni. Bukan nak kesian dekat adik dia ni dengan sebelah tangan berbalut. Kerja nak buli kita jer"rajuk Ara.

"Ala..ala..ala..adik aku ni merajuk lah pulak. Dah malam ni aku masak dekat kau special punya. Mesti kau suka nanti"kata Jungkook untuk memujuk adiknya.


"Ye ke? Yeay!! Sayang oppa. Muahh!!"sorak Ara keseronokkan dan pulang ke rumah.

Selesai makan malam bersama Ara meminta diri untuk tidur awal kerana terlalu letih menghabiskan tenaga siang tadi. Lagi pun esok dia harus bangun awal untuk pergi ke cafe yang dibuka olehnya dan Jungkook. Dah lama dia tidak menjenguk cafenya itu.

Ara menepuk-nepuk bantalnya untuk tidur lalu memadamkan lampu disisi katilnya.


















Seorang lelaki rambut berwarna hitam sedang berdiri di atas bangunan yang tinggi sambil termenung jauh menikmati suasana malam yang begitu sibuk.

ZASS...

"Sampai bila kau nak kacau dan seksa perempuan tu Kim Taehyung?"kata seorang lelaki yang rambut berwarna biru gelap yang tiba-tiba muncul dibelakangnya.

Selepas mendengar pertanyaan rakannya itu terus dia ketawa sinis tanpa menghadapkan badannya ke belakang.

"Aku tak akan pernah puas seksa dia dan  lepaskan dia dari genggaman aku. Air mata dia , jeritan dia , rayuan dia semua tu buat aku puas apa yang aku buat dekat dia. Itu yang aku nak setiap kali aku muncul dalam mimpi dia"kata lelaki yang bernama Kim Taehyung itu.

"Kau dah gila Taehyung. Dia tak pernah kacau kau. Lagipun dia tak pernah kenal kau Taehyung. Hentikan permainan gila kau ni Kim Teahyung!! Kalau tak aku akan adukan dekat ayah kau nanti pasal semua ni!!"kata lelaki rambut berwarna biru gelap itu lalu mengugut rakannya itu.

Dengan pantas Taehyung mengalihkan badannya menghadap rakannya apabila mendengar kata-kata itu keluar dari mulut rakannya.

"KAU JANGAN SESEKALI SIBUK DENGAN HAL AKU BOLEH TAK PARK JIMIN SHII!!! KAU NAK AKU BUNUH KAU KER JIMIN?? KAU TAK ADA HAK NAK HALANG AKU APA YANG AKU LAKUKAN!! AKU YANG BERKUASA SEKARANG BUKAN ORANG TUA TAK GUNA TU!!"amuk Taehyung apabila mendengar ugutan dari rakannya itu. Terus guruh berdetum dengan begitu kuat dan kilat sambar-menyambar.

MIMPIWhere stories live. Discover now