#11 imaginy z Eleven

1K 24 1
                                    

[T.I] - twoje imię
[Z.T.I] - zdrobnienie twoje imienia
[T.N] - twoje nazwisko
------------------------------------------------------
Dzisiaj są urodziny Eleven. Należysz do paczki, ale z nią rozmawiasz najmniej. Impreza urodzina jest niespodzianką. El o niej nie wie. Imprezę przygotowuje Mike. Ma się odbyć ona w jego piwnicy. Cieszyłaś się na wieść imprezy. Miałaś nadzieję, że złapiesz lepszy kontakt z Eleven. Umówiłaś się z Willem o 12:00 przy centrum handlowym, żeby kupić El jakiś prezent.
- [T.I] Hej! - powiedział Will i przytulił cię na przywitanie.
- Siemanko grzybie- powiedziałaś i się zaśmiałaś.
-Przecież ci mówiłem, żebyś tak na mnie nie mówiła- powiedział i udawał, że się na ciebie obraził.
-Dobra już nie obrażaj się. Przepraszam Willusiu- powiedziałaś z miną błagającego psa.
-Willusiu możesz na mnie mówić słodko to brzmi. Dobra czas iść szukać prezentu dla El- powiedział Will i weszliście do galerii.
Impreza miała odbyć się o 16:00, więc mieliście jeszcze trochę czasu. Po dwóch godzinach znaleźliście świetnym prezent dla El. Była to krótkofalówka. Od razu ją kupiliście. Cieszyliście się, że będziecie mogli z nią rozmawiać na odległość.

Skip time

Było już około 15, więc postanowiłaś się już zbierać. Wyszłaś z domu. Ubrałaś się w swoją ulubioną koszulę i spódniczkę. Wyglądałaś naprawdę pięknie. Gdy byłaś już przed domem Mike'a, zapukałaś do drzwi. Otworzył Mike. Przytulił cię na przywitanie i zaprosił do domu. Byli już wszyscy oprócz El. Miała przyjechać z Hopperem. Gdy usłyszeliście podjeżdżające auto od razu się schowaliście. Gdy El wyszła z samochodu to podeszła do drzwi i zapukała. Specjalnie ich nie otwieraliście. Chcieliście, żeby sama to zrobiła. Po chwili otworzyła drzwi siłą umysłu. Gdy weszła do domu wyskoczyliście z pokoju i zaczeliście śpiewać "Sto lat". Eleven się bardzo wzruszyła i uroniła kilka łez. Gdy skończyliście śpiewać, przytuliła każdego z was po kolei. Również ciebie. Gdy się z nią już wszyscy przywitaliście to udaliście się do piwnicy. Piwnica była świetnie udekorowana. Na stole leżał tort. Na ścianach był napis z napisem "Happy Birthday". Na podłodze leżały balony o różnych kolorach. Było poprostu idealnie. Nastka zdmuchnęła świeczki z tortu.
Zaczęliście jej wręczać prezenty. Ty i Will wręczyliście jej krótkofalówkę, z której bardzo się ucieszyła. Zamknęła was w szczelnym uścisku.
-Dziękuję wam bardzo. To chyba najlepszy prezent jaki mogłam dostać- powiedziała przytulając was.
-Jesteś naszą przyjaciółką zasługujesz na najlepsze - powiedział Will.
-[T.I] dzisiaj są moje urodziny. Dziękuję ci, że się zjawiłaś. Mimo tego, że nie rozmawiamy za dużo to i tak jesteś moją przyjaciółką. Wiesz co? Musimy nadrobić ten stracony czas, w którym nie rozmawiałyśmy- powiedziała El i cię ponownie przytuliła.
Również ją przytuliłaś. Cieszyłaś się, że złapałyście lepszy kontakt. Czułaś, że po jakimś czasie zostaniecie najlepszymi przyjaciółkami.

------------------------------------------------------

My world | Stranger Things 🙃Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz