Önce baştan biraz bahsedeyim: Adem ve Havva bir tane tek günah işledi. Tanrı'ya itaat etmediler. Bununla Aden bahçesinden kovuldular. çünkü bir yerde günah varsa tanrı orada olamaz ya da Tanrı'nın olduğu yerde günah olamazbu yüzden bir günahla bile tanrının yanında olabilmek imkansız.
Ama eğer isa bizim günahlarımızı üstüne alıp çarmıhta bunu için ölmüşse...o zaman kurtulabiliriz İsa çarmıhta bizim günahlarımız, hastalıklarımız, üstümüzdeki lanetler için ölmüştür... Şimdi: Tanrı bizim için böyle bir fedakarlık yapmıştır. Çünkü Tanrı sevgidir... Ben buna iman ediyorum. isanın beni kurtarmak için öldüğüne 3 gün sonra dirildiğine iman ediyorum.
Peki Neden İsa Dünya'ya gelmek zorundaydı?
Adem ve Havva günah işledikleri için dünyaya geldiler. Çünkü artık Tanrı'nın yanında kalamazlardı.
O zaman Tanrı bir söz söyledi iblise: "kadının soyu yılanın başını ezecek" yani şeytanın soyunu. Bundan yüzyıllar sonra isa bakire meryemden doğdu. dünyasal bir babası yok. Bu yüzden kadından doğmuş oluyor.
İsa aramızda yaşadı ve bizim günahlarımız için öldü. çarmıhta bizi köleleştiren ne varsa İsa bizim için onları yendi. İsa öldü ve üç gün sonra dirildi .
Dirilerek şeytanın başını ezdi. Bu şekilde ölümü yenmiş oldu. çünkü en başta Tanrının planında ölüm yoktu.
İnsanlar günah işlediğinde ölüm geldi. İsa ölümden dirilip göğe alındığında şeytanın planı bozulmuş olduböylece İsa'yı kabul edip adına iman edenler için sonsuz yaşam var diye İncilde yazıyor. İsa günahlarımız için öldübiz eğer isayı kabul edersek isa zaten günahlarımızı üstüne almış oluyor ..
böylece biz artık günahlardan ve ölümden özgürüz. Evet hala biz günah işliyoruz. Çünkü İsa fiilen bunları yendi. planın tamamlanması ise kıyamet zamanı dediğimizde gerçekleşecektir..
siz istediğiniz kadar mükemmel olmaya çalışın... Bu sizi kurtarmaz. Sizi ancak Tanrı kurtarır. Böyle bir fedakarlık yapılmışken sizin tek yapmanız gereken şey bunu kabul etmek. Hepsi bu. Bir şeyi kabul etmek için yüzlerce şeyi reddetmeyin Tanrı sizi sonsuz bir sevgiyle seviyor ....
Hiçbir inançta böyle bir sevgiden söz edilemez....
Kendisini kabul edip adına iman edenlerin hepsine tanrının çocukları olma hakkını verdi. Yuhanna 1:12
Hangisi iyi size göretanrının çocuğu olmak mı yoksa başka bir şey mi daha kolay?
Biz isanın bizim günahlarımızı yüklendiğine ve kurtardığına inaniyoruz...
İsa tüm insanlık için gelmiştir. Herkes bu sevince çağrılmıştır..
Ben de bugün sizi davet ediyorum..
Rabbe yüzünüzü dönmek için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrı'nın Yolu
EspiritualTanrı' yı anlamak ve onu tanımak için girdiğim yolda ogrendiklerim... Siz de Tanrı' yı anlamak ister misiniz?