Bilge sabah kalktı elini yüzünü yıkadı ve saçını taradı. Bugün annesiyle markete gideceklerdi. En son 7 gün önce dışarıya Pınar'ı görmeye gitmişti. Okullar kapanmadan önce Pınar okulda ceketini unutmuş Bilge'de "Pazartesi okulda veririm" diyerek Pınar'ın ceketini yanına almıştı. Ama okullar tatil olunca ceket onda kalmıştı. Annesi ile Bilge kırtasiyeye kitap almaya gittiklerindede Pınarların evine uğrayıp ceketi vermişlerdi.O gün Pınar Bilge'ye abisinin evde durmayıp sürekli dışarda dolaştığını ve onun için korktuğunu söylemişti.Bilge o günden beri evde oturuyordu.
Bilge mutfağa kahvaltı masasına oturduğu sırada annesi ona "Kendimi biraz yorgun hissediyorum. Dışarıya babanla birlikte çıkacaksın."dedi.
Bilge'de"Tamam" dedi. Kahvaltısını yaptıktan sonrada odasına hazırlanmaya gitti.Annesi mutfaktan Bilge'ye seslendi."Yanına dezenfektanını,kolonyanı ve ıslak mendilini almayı unutma! "
"Tamam anneee"
Bilge hazırdı babasıda hazır olunca birlikte arabaya binip markete gittiler.Marketten çıktıklarında elleri bir sürü poşetle dolmuştu.Poşetleri arabaya yükleyip evlerine doğru yol aldılar. Eve geldiklerinde Bilge ve babası temizlendiler.
Bilge temizlendikten sonra oturma odasına gitti ve telefonla oynamaya başladı.Bilge telefonla oynarken telefon çaldı. Arayan Pınar'dı.Pınar'ın sesi titriyordu.Hatta sadece sesi titremiyor o ağlıyordu.Pınar kekeleye kekeleye konuşuyordu"Bilge abim dışarıda dolaşıyor demiştim ya bir kaç gündür ateşi vardı bizde hastaneye gittik ve test yaptırdık abim karantinada testin sonucunu bekliyoruz."
Bilge telefonu elinden düşürdü.
Abisinde korona virüs varsa Pınar'da da vardır,sonuçta aynı evde yaşıyorlardı diye düşündü Bilge.
Aniden beynine şimşekler çaktı sanki, o geçen hafta Pınar ile buluşmuş ona sarılmamış mıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Yolculuğu
Adventure12 yaşındaki Bilge'ye korona virüs bulaşmıştır.1 hafta içinde iyileşmez ise hayata veda edeceğini öğrenir. Onu iyileştirecek ilaç daha bilim adamları tarafından yapılamamış yani bulunmamıştır. Aradığı ilacı bulmak için önünde onu uzun bir yolculuk b...