Son 7 Gün ⏳

257 145 23
                                    

Bilge buna pek fazla beyin yormadı. Korona yüzünden halüsinasyon mu görüyordu. Geri yatağa oturdu bekledi bekledi ama doktor gelmedi. Arkasını dönüp cama bakacakken arkasından doktor seslendi "Bilgecim"
Arkasına döndü Bilge. Doktor " Sana bir şey anlatmam lazım. Senin bağışıklığın gerçekten düşük ve iyileşememe oranın yüksek. Ve birde astımın varmış.

"Evet astımım var siz nereden biliyorsunuz?"

"Raporunda yazıyor. Korona virüste kronik hastalığı olanlar iyileşemiyor. 1 hafta ya da 5 gün dayanabiliyorlar. Ama biz çalışıyoruz seni ve diğer hastaları iyileştirmek için ama söz veremem."

"Ölücek miyim?"

"Bilmiyorum ama elimizden geleni yapıcaz."

"Lütfen bana dürüstçe söyleyin kaç günüm var?"

"Onu kimse bilemez karamsar olma."
Bilge nin sesi biraz daha yükseldi " Benim canım değil mi bilmeye hakkım var. Beni çocuk olarak görmeyin lütfen! Söyler misiniz?"

"7 gün"

Bilge yatağa oturdu. Hayalleri vardı onun , sevdikleri , istedikleri , düşleri. En önemlisi bir hayatı vardı onun. Ölemezdi o.
Doktor odadan çıktı kızı yalnız bırakmak en iyisi diye düşündü.

* * * * * * * * * * * * * * * * *

Pınar hazırdı. Amcasının verdiği özel kıyafetleri giydi. Ve dışarı çıktı. Amcasına şöyle dedi "Hangi hastanede?"

"Görürsün. Hadi gidelim."

"Bizi kimse görmüyor değil mi?"

"Merak etme hepsi donmuş durumda."

"O zaman gidelim. İyiki varsın amca."

"Sende iyiki varsın yeğenim."
 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

Bilge şoktan çıktıktan sonra nefes alamadığını hissetti. Camı açıp hava almak istedi. Ama yine aynı şey olmuştu. Kimse hareket etmiyordu. Niye o donmamıştı?

Bilge bunları düşünürken bir ses duydu. Ses ona aynen şunu söylüyordu. "Bilge Bilgeeee beni duyuyor musun? Bilgeee"

Bilge halüsinasyonu bitti birde arkadaşlarının sesini mi duyuyordu. Odaya baktı. Kimse yoktu. Ses yine seslendi.

"Bilgeee yukarı bak!"

Bilge kafasını kaldırdı.

"Pınarrrr." Kafasını indirdi. Ne Pınar'ı ya onu da tedavi altına almışlardı. Kaçmasına izin yoktu. Yine mi halüsinasyon görüyordu. Kafayımı yedim dedi. 3 kere gözünü açıp kapadı hala oradaydı. Kolunu cimcikledi hala oradaydı. Demek ki gerçekti.

"Senin burada ne işin var."

"Herşeyi anlatıcam ama şimdi sana vereceğim kostümü giyip elimi tutman lazım. Giydikten sonra seni yukarı çekicem."

"Tamam."

Bilge Pınar'ın verdiği kostümü giyip elini verdi Pınar'a. Pınar onu hiç ağırlık hissetmeden yukarı çekti , Bilge nin canıda yanmadı. Pınar dediki "Şimdi gözünü kapatman gerek gözüne zarar gelebilir."

"Tamam."

Bilge gözünü açtığında ufo gibi küçük bir kapsüldeydiler. Karşısında da beyaz sakallı, doktor önlüklü, 40 lı yaşlarında bir adam vardı. Bilge Pınar a döndü.

"Hadi anlat herşeyi. Sen nasıl hastaneden çıktın, niye yanıma geldin ve burası neresi?"

"Tamam anlatıyorum. Bu karşındaki benim amcam kendisi bilim adamı. Seninde benim gibi 1 haftan kaldığını biliyor. Çünkü kendisi senin yatırıldığın hastanenin laboratuvarında çalışıyor. Burası da İlyas amcamın laboratuvarı. Biliyorum tuhaf ama buradı yerin 30 km yukarısında. Bu sayede amcam uzay gözlemlerini daha iyi yapabiliyor. Asıl seni buraya getirmemizin nedeni şu amcam bizi iyileştirebilecek bir yol buldu onu anlatacak bize."

"Peki hastaneden nasıl çıktın? Nasıl yukarı çektin beni? Neden bunları giyiyoruz?"

"Amcam zamanı durdurdu zaten başka yolla çıkamazdım. Seni nasıl yukarı çektiğimi sorarsan benim amcamın doğa üstü bazı yetenekleri var. Bunları bilimi kullanarak yapıyor. O gerçekten çok iyi bir bilim adamı ve büyücü. Bu kıyafetleride çevreye virüs bulaştırmamak için giyiyoruz."

"Anladım."

İlyas amca "Kızlar biliyorsunuz ki korona virüsün ilacının 2030 yıllarına doğru çıkacağı düşünülüyor. Bende bu yüzden sizi ilacı bulup getirmeniz için 2030 yılına göndermeyi düşünüyorum." dedi.

Bilge ve Pınar birbirine baktı. İkiside çok tedirgin görünüyordu.

* * * * * * * * * * * * * * * * *

"Senin icat sayesinde kimse bizi durduramıyor Patron."

"Bizi kimse durduramaz biz durdururuz."

"Evet Patron."

"Beni iyi dinle planımızı açıklıyorum. Şu gördüğün iki kız varya işte bizde onlarla birlikte gidicez.İlacı onlardan önce bulucaz ve ilacın icadı olarak tarihe geçicez. Ve zengin olucaz." dedi ve kötü kötü sırıttı.

"O zaman hemen işlerini bitirelim Patron."

"Hemen olmaz biraz bekleyelim. Yavaş yavaş halledicez."

Hayat YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin