Gelmiş Geçmiş...

193 116 22
                                    

"Tabi aklınızda bir sürü soru var biliyorum. Tedirgin olduğunuzu biliyorum. Ama tedirgin olmanıza gerek yok. Ben size özel kıyafetler vericem. Bu kıyafetler size hem güç vericek hem de koronayı etrafa yaymamanızı sağlıyacak. Bu üzerinizdeki kıyafetin biraz daha gelişmiş bir versiyonu." dedi İlyas amca.

"Hımm."

"Hımm."

"Siz ilacı benim bilim adamı arkadaşımdan alıcaksınız. O bilim adamı arkadaşımda geçmişte yolculuk yapıyor. Yani biz o yolla tanıştık. O sizi bulamaz siz onun yanına gideceksiniz. Çünkü onun sizin yanınıza gitmesi şüphe uyandırabilir. Siz onun laboratuvarına gideceksiniz. Bende size bir navigasyon cihazı vericem. Konum navigasyonda yüklü. Tamam mı?"

"Tamam."

"Tamam da biz nerede kalacaz. Hem siz niye bizimle gelmiyorsunuz?"

Zaman makinesini göstererek "Bu 20 yaş altındakiler için bende şuan her yaşa uygun bir zaman makinesi yapmaya uğraşıyorum. 20 yaş üstü binerse hasta olabilir. Nerede kalıcağınıza gelirsek ben size biraz para vericem oradaki otellerden birinde kalıcaksınız. Ben herşeyi ayarladım."

"Tamam o zaman."

"Yiyeceklerimizide çantamıza alırız o zaman."

"Evet bende öyle düşünmüştüm. Bir de yanınıza telefon vericem. Bana her an ulaşabilirsiniz o zaman."

"Çok heyecanlı." dedi ve Pınar a baktı Bilge.

"Evet heyecanlı olduğu kadar maceralıda. Ama tedirginde olmuyor da değilim. Her gün 10 yıl ileri gitmiyoruz ki." dedi ve kaşlarını kaldırdı Pınar.

"Bu saatten sonra kaybedecek şeyimiz yok. Tedirgin olacak bir şey de yok zaten." dedi Bilge ve Pınar a baktı. Gözleri dolmuştu. Pınar Bilge nin yanına gidip sarıldı.

İlyas amca "Üzülmeyin kızlar iyileşeceksiniz."

"İnşallah."

"İnşallah."  

"Hadi toparlayın kendinizi daha işimiz varrr."

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

"Patron..."

"Bana patron deme Fırat bana adımla seslen. Kenan abi de."

"Tamam pat..."

"Fırattt!" diyip gürledi Kenan.

"Tamam pardon. Kenan abi sen bu kızları ve amcasını nereden tanıyorsun?"

Kenan sinirle "Niye soruyorsun şimdi bunu sanane" dedi. Çok endişeli görünüyordu. Ya başıma bela olursa ne yapacaktı.

"Ben sadece..."

Sözünü keserek "Tamam sus! Bir daha bana bunu sorma." Kenan düşünüyordu. Off geçmiş geçmiş mevzular. Aslında bu kadar sinirlenicek bir durum yoktu ama paniğe kapılmıştı. Niye açmıştı ki bu konuyu şimdi...

Hayat YolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin