Гнт.Т
Слънцето нахлу в стаята отворих очи погледнах часа беше 12 на обяд станах да се оправям, взех си душ и излезнах от банята, чудех че какво да облека днес ще излизам с Кук щастлив съм за пръв път ще се видим кой знае може да стане нещо. Слезнах да хапна нещо, реших да си прегледам социалните мрежи нищо интересно, когато прегледах всичко изключих телефона и реших да излезна да се по разходя нямах търпение да излезна със Куки. Викнах най дибрия ми приятел Джин и се разхождахме, казах му за запознанството ми с Кук той реши, че е добро момче и естествено почна да ми казва, че ще се влюбя, но аз му казах че няма как да стане. Решихме да се прибираме, прибрах се и започнах да се оправям.
Гнт. Джк.
Събудих се и станах запътих се към банята взех си душ, сед като излязох от банята си избрах дрехи сетих се, че днес ще излизам с Тае усмихнах се. Слязох долу да си направя закуска след като се наядох легнах на дивана във всекидневната и си ровех в телефона.
>skip time<
Часът беше 14:50 запътих се към паркчето до нас седнах на една пейка и зачаках Тае, не след дълго го видях изглеждаше удивително косата му кафява добре разделена на две, тялото му слабо, но не прекалено беше усмихнат има хубава усмивка, изправих се и се поздравихме.
Те: Е къде искаш да идем.
Джк: Ами на близо има един луна парк искаш ли да идем там.
Те: Добре да вървим.Вече бяхме пред лунапарка имаше толкова много атракци, реших да се качим на блъскащите се колички.
Джк: Два жетона моля.
Качихме се беше много забавно бутнах Тае сигурно 5 пъти.
Гнт. Т
Куки изглеждаше много щастлив наистина прилича на зайче, след като слязохме от блъскащите се колички се запътихме към виенското колело, след като се качихме стигнахме най отгоре беше красиво погледнах нъм Кук беше леко изплашен.
Тае: Добре ли си.
Джк: А аз не точно малко ме е страх от височини.
Тае: Спокойно няма нищо страшно виж колко е красиво.
Усмихнах му се мило и го прехърнах през рамо изчерви се сладур, вече слезнахме и Куки се пооспокой решихме да идем в нас да играеме игри.
Гнт.Джк
Беше ме леко страх, но не очаквах Тае да ме прегърне успокойх се малко слезнахме и тръгнахме към тях, минаха се сигурно 2 часа от както играеме аз побеждавах а Тае правеше сладки физиономи всеки път след като загуби. Спряхме да играеме и се заговорихме
Тае: Как печелиш винаги*нацупи се*
Джк: Талант. Е Тае ще ми разкажеш ли малко повече за себе си?
Тае: Разбира се ами занимавам се със поезия още от малък обичам да пиша, израснах с баба ми в нейната ферма, родителите ми бяха както винаги по работа и прекарвах повечето време с нея, когато бях на 15 баба ми почина наистина много се натъжих, но реших да се преместя тук за ново начало и така започнах да пиша. Ами ти?
Джк: Аз не знаех съжалявам за баба ти. Аз израснах във семейството роботохолици получавах много малко внимание от родителите ми единствено на вечеря се събирахме през другото време бях в стаята си докато нашите се занимават с работата си, чаках да навърша 18 за да се преместя и да уча тук родителите ми изпращат пари всеки месец и това е за мен.
Тае: Поне имаме едно общо.
Джк: Какво?
Тае: И двамата сме се преместили тук за да следваме целите си.
Джк: Ами да е Тае стана късно и мисля да тръгвам беше забавно ако искаш да се видим пак утре.
Тае: Супер много ще се радвам *усмихна се нежно*
Гнт.Н
Тае изпрати Кук това момче му допадаше адски много радваше се, че пак ще се видят.
И двамата бяхащастливи, но какво ще се случи ако в следващата им среща стане това което не са очаквали.
YOU ARE READING
You are all for me {K.Th.-J.Jk.}
RomanceЕдин чат, едно начало, заедно до края. Джънгкук получава съобщение от непознат човек всичко зависи дали той ще отговори. Starting:03.04.2020г. Ended:1.05.2020г.