8.

449 24 2
                                    

Беше късен слетобет, нашя герой лежеше не знаеше какво да прави просто гледаше телевизия. Усети вибриране в джоба си бързо извади мобилното устройство и погледна, появи се лека усмивка на лицето му.
Tae_bae: Хей мъник искаш ли да излезем.
Куки се усмихна по широко пръстите му шареха по клавиатурата.
Jk_bunny: Разбира се хьонг след десет минути ще съм в парка.
Tae_bae: Добре.
Куки стана от удобния диван и започна да се оправя не пропусна и да се изкъпе меко казано с парфюма. Кук вече беше в парка и чакаше хьонга си.
Те: Хей малчо.- каза с усмивка.
Джк: Хей хьонг къде ще ходим.- каза с лек възторг.
Те: Ами искаш ли идем на кафе след това ще се разходим малко.- каза все така усмихнат-
Куки кимна двамата се запътиха към близкото кафе. След като вече бяха там се настаниха и си поръчаха. Момчетата си говореха по всякакви теми смееха се, от време на време пиеха от поръчките си.
                             >skip time<
Момчетата отдавна бяха в парка разхождайки се и си говореха,  докосваха си леко ръцете и Кук леко се изчервяваше беше му леко неудобно, но накрая свикна. Седнахана една пейка и не спираха да си говорят по всякакви теми. Стана късно момчетата трябваше да си ходят. Кук си ходеше най спокойно докато две ръце не го бутнаха в стената. Щом видя познатото лице на Кук му прилоша.
Джк: Какво искаш Хосок.- каза остро по малкия.
Х: Теб сладкишче- каза с малзна усмивка.
Хоби нападна врата на по малкия спусна ръката си то тялото на Кук и бавно хвана члена му, като го масажираше. Кук плачеше и крещеше, но кой ще го чуе в този така късен час.
Гнт.Тае
Както си ходех и изведнъж чух викове незабавно се отправих към тях щом видях какво става без да мисля взех едно стъклено шише и го ударих от главата на отсрешното момче, щом видях треперещия Кук веднага го прегърнах и започнах да го утешавам. Не мога да повярвам ами, ако ме нямаше и и можеше да бъде изнасилен. Видях човека беше онзи Хосок не мога да повярвам, отскубнах се от мъника и утидох до онзи вдигнах го и започнах да го налагам Кук викаше да спра с предтекст, че съм можел да го убия, спрях видях го целя в кръв,  хванах Куки и го задърпах към нас нямаше да го оставя. А колкото до онзи Хосок ще си получи заслуженото.

You are all for me {K.Th.-J.Jk.}Where stories live. Discover now