12.

454 25 1
                                    

Беше късен слетобет Кук хапваше сладко сладко докато телефона му не извибрира.
Tae_bae: Хей мъник искаш ли по късно да излезем на дискотека да разпуснем малко.
Jk_bunny: Ще се радвам, а може ли Джимин и Юнги хьонг да дойдат.
Tae_bae: Разбира се аз ще доведа и един мой приятел.
Jk_bunny: Добре в колко?
Tae_bae:  19:30 сме пред вас.
Jk_bunny: Супер.
Куки реши да пита и Чим дали иска.
Jk_bunny: Хьонг хьонг хьонг.
Jm_mochi: Кажи?
Jk_bunny: Искаш ли ти и Юнги по късно на дискотека ще сме с Тае и още един негов приятел.
Jm_mochi: А добрекъм колко и къде да се чакаме?
Jk_bunny: Aaa 19:20 да сте пред нас Тае ще ни вземе.
Jm_mochi: Добре до после мъник.
Seen
                           >skip time<
Часът беше 19:00 Кук реши да се оправя, но първо влезна да си вземе душ след 10мин излезе и почна да се облича взе си тесни дънки, бяла блуза и кожено яке застана пред огледалото и започнада оправя косата си. На вратата се позвъня и Кук отвори бяха Юнги и Чим.
Джм: Хей мъник къде са другите.
Джк: Ами Тае ще дойде да ни вземе след малко.
Кук ги подкани да влезнат след 10 мин чуха клаксони и беше ясно излезнаха от къщата и се запътиха към колата. Тае и Джин излезнаха.
Джин: Хей аз съм Джин приятно ми е- брюнета се усмихна топло и подаде ръка и се здрависа с всички.
Тае: Е да тръхваме.- подкани ги той.
След около 10 мин вече бяха пред клуба влезнаха вътре, а мириса на цигари и алкохол ги удари в лицата, но това не им обърна кой знае какво внимание. Седнаха на едно по осамотено сепаре и си поръчаха.
Ю: Е Техьонг как се запознахте с Кук.- попита от любопитство.
Тае: Ами нямаше какво да правя и той ми пъкна и реших да му пиша, честно не съжалявам.- каза с широка усмивка.
Поръчките на момчетата дойдоха, всеки започна да отпива от питието си.
Кук: Момчета аз отивам до тоалетна ей сега се връщам.- каза вече отправяйки се на там.
Кук влезе в тоалетната. След като свърши, наплиска лицето си. Видя, че вратата се отваря и беше Тае.
Той се ориближи към по малкия и го гушна.
Тае: Аз само исках да ти благодаря, че потвърди поканата ми наистина си прекарвам страхотно с теб.- каза все така усмихнат.
Кук: И аз многи се радвам, че сме приятели.- усмихна се топло на по големия.
Кук се взря в очите на брюнета сключиха погледи и несъзнателно се приближаваше към по голямя. Прегърна го, момчетата се върнаха при видно пияните си приятели. Чим и Юнги се натискаха, а Джин се натискаше с..... Джун той от къде пъкна е нищо. Беше време да си ходят. Тае и Кук прибраха приятелите си по домовете, сега останаха само двамата Тае проговори.
Тае: Кук искаш ли тази вечер да си в нас имам нужда от компания.- попита леко притеснен.
Малкия кимна сега и двамата се отправиха към къщата на брюнета.
Вече бяха там както винаги играеха игри, Кук побеждаваше хьонгаси беше се ухилил до уши.
Тае: Имам облок за теб.- каза сигурно и не откъсна поглед от екрана.
Кук само вдигна вежда.
Тае: Ако спечеля ще те целуна.- каза все така самоуверено.
Малкия се изчерви и се учуди на искането на по голямя, Кук спря играта и без да се замисля целуна брюнета.  Целувката беше нежна и така опианяваща, но и пълна с  толкова чувства. Бавно се отделиха и Кук проговори.
Кук: Виж Тае аз изпитвам нещо към теб от много време през това време в което излизахме се сближихме много и аз лека по лека започнах да изпитвам чувства към теб.- каза неотмествайки поглед от отсрещното момче.
Тае само седе и слушаше признанието на по малкия реши да продума, но Кук го изпревари.
Кук: И наистина искам да бъда с теб, но не мога- каза със лека тъга в тона си.
Тае: Защо?- каза объркано и възмотено.
Кук: Хосок ми беше бивш всичко беше добре докато не реши да ме зареже подигра се с мен обичах го, но той ме нарани хьонг ами ако и ти го направиш.- една сълза се спусна по бузата на по малкия.
Тае: Не знам как те е наранил, но ми повярвай, че аз не съм като него, а напротив виж Кук с теб се чувствам щастлив, себе си и може би от всички мой гаджета никой не е бил достоен аз имам чувството, че с теб ще е различно за това моля те дай ми шанс да покажа, че аз съм различен и не съм като онзи.- гледаше го с омолителни очи призна си всичко което криеше в себе си.
Не вярваше, че мъника ще му влезе така под кожата.
Кук мълчеше не знаеше какво да каже накрая продума.
Кук: Само да си ме излъгал.- засмя се звънко по малкия и гушна хьонга си.
Радваше се, че тозипът може да е различен, ще даде шанс за ново начало в живота си.
Тае се усмихна прегърна го по силно.
Тае: Аз си спазвам обещанията.- подхили се той.
Двамата легнаха гушнати говореха си още малко, Кук разказа на Тае за миналата си връзка Тае го гледаше в захлас и слушаше от време на време го прегръщаше по силно. Така нашите герой се отнесоха в страната на сънищата. Бяха щастливи най накрая бяха с човек койтоискаха и давамата осещаха, че от тази връзка ще се получи.

You are all for me {K.Th.-J.Jk.}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora