14.

398 23 5
                                    

Техьонг и Кук се оправяха за срещата си, Тае беше облякъл червена риза, черна врътовръзка и черни обувки. Кук беше облякъл синя риз, като  беше разкопчал горните две копчета, беше заръкавил ръкавите си до лактите обу белите си дънки и черни обувки. Така двамата младежи бяха готови.
Кук: Ам Тае ние къде ще сме.- попита с леко любопитство.
Тае: О изненада ще е.- Каза с невинен тон и ощипа кук по бузата.
Двамата младежи вече се бяха готови. Качиха се в колата на Тае и потеглиха
                            >skip time<
Вече бяха стигнали до ресторанта. Тае слезе от колата и заобиколи, мина от другата страна като отвори вратата на по малкия, отправиха се към входа и си заеха местата. Кук беше изомен от интериора светлината беше червена, на всякъде имаше листчета от рози, имаше и свещи, на масата имаше две рози. Момчетата се настаниха на местата си поръчаха си. Кук си поръча рамен, а Тае свинско.
Тае: Е харесва ли ти.- каза усмихнат.
Кук: Да прекрасно е.- каза шарейки из стаята.
Момчетата си говореха за какви ли не неща бяха се хванали за ръце през цялото време имаше и много комплименти от страна на Тае. Кук беше се усмихнал до уши до края на вечерта.
Ето ги и нашите герой рязхождайки се из парка. Обичаха тази част от деня вечерта, беше красиво светлинките даваха уют и приятна обстановка. Тае се спря, а Кук го погледна объркано.
Тае: Погледни на пред.- каза спокойно.
Кук погледна видя че бяха в нещо като малкагоричка имаше пътечка от листа на цветя. Тае направи знак на по малкия да върви. Кук тръгна след като стигнаха видяха малак полянка на нея имаше одеало и малка кошница. Кук се хвана за остата това беше най хубавата му среща. Тае тръгна седна и потупа мястото до себе си, Кук седна до брюнета а той го дари с целувка.
Тае: Може леко да избързвам, но тази среща я планирах още от както се влюбих в теб. - почеша се зад тила и се усмихна.
Кук: Тае това е прекрасно никой не се е старал така за мен.- прегърна гаджето си и започнаха да се целуват.
Отделиха се от целувката, Тае извади плодова торта и я подаде на мъника после си взе и за него едно парче почнаха да хапват беше един прекрасен миг.
                            >skip time<
Ето ги и нашите герой лежащи в стаята на Тае честно от както са заедно Кук почти не се беше прибирал у тях, но това на него не му пречеше важното беше, че е със любим човек.
Ето така завърши вечерта за нашите герой целуваха се прегръщаха се беше им комфортно беше съвършено.

You are all for me {K.Th.-J.Jk.}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora