Prolog

1.8K 71 0
                                    

*Pohled Arty*
*Před 15 lety *

Táta se zase pohádal s dědou. Pořád mu vyčítá, že se o mně pořádně nestará. Děda rozhodl, že na vánoce odjedeme pryč jen my tři. Bez táty.

Babička mi řekla, že jedeme na Hawai. Těším se, ale zároveň jsem smutná, že s námi nejede i táta.

Mezi tím co se hádali, mi babička balila věci. Divila jsem se, že mi balí tolik věcí. Říkala, že jedeme jenom na 2 týdny. Zabalila mi skoro všechny věci, jako bych se měla stěhovat. A oni mají jeden malý kufr dohromady. Divné.

Teď se loučím s tátou. Oba brečíme. Nasednu do auta a táta mi pomohl s pásem. Dál mi velkou pusu do vlasů a pak na čelo. Zavřel dveře od auta a poodstoupil. Když jsme začali odjíždět podivala jsem se dozadu kde stál táta. Mával mi a já jemu.

*O půl hodiny později*
Půl hodiny v autě a já si hraji s panenkou. Najednou děda zastaví a já vím, že ještě nejsme na parkovišti. Babička i děda vystoupí a chvíli mluví s nějakým pánem. Babička ke mně po chvilce přijde a řekne že mám vystoupit z auta. Když vystoupím pořádně si může prohlédnou. Je to vysoký černoch s páskou přes oko.

,, To je ona? "Zeptá se dědy

,, Ano."řekne děda. Pán si ke mně klekne a pak řekne.

,, Ahoj já se jmenuji Nick Fury, jsem ředitel SHIELDu "

,, Dobrý den, já se jmenuji Arty Stark."

,, Já vím"

,, Arty teď poslouchej půjdeš s tímhle pánem on ti pomůže poslouchej ho prosím"řekl mi děda a já ho vůbec nechápu.

,, Já to nechápu děda. Prostě musím jít? V čem mi pomůže? Proč mi s tím nepomůžeš ty? A co bude s vámi? "Ptala jsem se dědy.

,, Zlatíčko neboj. On ti všechno vysvětlí až budeš starší. S námi být nemůžeš. "Řekl mi děda starostlivě. Asi se o mě bojí.

,, Proč?"

,, Je to nebezpečné. "

,, Aha. Uvidíme se ještě? "

,, Nevím nejspíš ne "je to jako bych mluvila jenom s dědou. Babička celou dobu brečí a nemůžu mluvit, asi něco ví, ale proč mi to neřeknou?

,, Zlatíčko běž s tímhle pánem jo. My už musíme. Jenom jemu a lidem se kterými tě seznámí můžeš důvěřovat "poprvé pro mojí babička a pokračuje. ,, Howarde je čas. Buď hodná a poslouchej Nicka."

,,Budu babičko."

,, Ahoj"Řekli jsme si.

Poté co jsme se rozloučili nasedli do auta a odjeli. Já se otočím na... Jak bude říkat. Strýček Nick. Už to mám. Tak se otočím na strejdu Nicka.

,, Pojď "řekne mi mile. Otevři zadní dveře, já si sednu a on je pomůže se zapínáním. Sám sedne na místo řidiče a odjedeme.

*3 pohled*

Mezitím co Fury odváží Arty do bezpečí se stane velká tragédie. Málokdo ví jak to doopravdy bylo. Jenom jedna osoba co žije a je při vědomí. A to je Nick Fury. Howard a Maria Starkovi byly zabití, ale všichni si myslí, že to byla autonehoda.

Ale je tu jedna záhada. Kde je šestiletá Arty. Všichni jí hledali, ale nikdo ji nenašel. Arty se mezitím seznamovala s Nickem. Nick ji postupem času učil na nejlepší agentku. Všechno co by mohla potřebovat. Ve 14 se poprvé setkala se svými schopnostmi, ale ty už taky ovládá.

Skrytá (Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat