tam şu anda, sinirden köpürürken kapısındaki elektrik faturasını görmek hiç iyi gelmemişti. sinirle onu çekti, bu yüzden yırtılmıştı fatura, ve kapıyı yine aynı sinirle açıp içeri girdi. hemen duşa girdi ve vücudundaki, yüzündeki açık yaraların acımasına izin verdi.
sakinleşemiyordu, yenilmekten nefret ediyordu. maçı bu şekilde terk etmekten nefret ediyordu. asla gururuna yediremiyordu. üstelik paraya ihtiyacı vardı, artık daha uzun süreli banyo yapmak istiyordu.
"ben bu rezil herifi yenmeden para kazanamam." dedi kendi kendine, giyindikten sonra. "ne yapmalıyım?" bunun cevabını kendisi de biliyordu. güçlenmeliydi. ama öncesinde gerçekten iyi bir uykuya ihtiyacı vardı.
-
"tobio kageyama yok mu bugün?" soyunma odasındaki birkaç kişi konuşuyordu, şu anki maçlar onlarla ilgili değildi çünkü. "dünkü tko'dan sonra gelmemesi çok normal."
"çok saçma değil mi? kageyama hepimizi yeniyor ama miya'yı yenemiyor. yeni rakip falan gelmesi durumu dışında onu yenmediği sürece para kazanamayacak." dedi başka biri, diğeri de onun konuşmasına ekleme yaptı. "aramızdan paraya en çok ihtiyaç duyan da o belki."
"bence saçma değil, ne yapsın adam sürekli bizi mi dövsün?"
"miya'nın da bu kadar iyi olmasını anlayamıyorum. vücut olarak benim vücudum daha gelişmiş mesela, teknik çok önemli demek ki."
ortamda bu tür dedikodular dönerken miya atsumu, yani kageyama'yı iki kez yenen kişi içeri girdi. hepsi derin bir sessizliğe gömüldü. bu sırada da atsumu işlerini hâllediyordu. diğerleri de işlerine dönmüştü, onun hakkında konuşan kişi dua ediyordu, "umarım duymamıştır." diye. atsumu bunu elbette fark etmişti ve eğleniyordu içten içe.
daha sonra, kageyama da girmişti soyunma odasına. hepsi şaşkınlıkla ona bakarken atsumu gülümsüyordu. "bir daha mı deneyeceksin?" dedi içlerinden biri, kendini tutamayıp. tobio onun cesaretine hayran kaldı çünkü o an çok sinirliydi. "yeni bir rakip gelmiş sanırım, önce onu halledeceğim." dedi. gözlerindeki kararlılık atsumu dışında hepsini ürpertmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tko ⎯ atsukage
Fanfiction• uyarı: şiddet tko: boksörlerden birinin aldığı bir yaralanmadan ve kendini savunamamasından dolayı malubiyetle maçı terk etmesi. ilk atsukage kurgusu ♡