br haftanın sonunda, tobio ile atsumu'nun maçı vardı. bu süre boyunca tobio atsumu'da kalmayı sürdürmüştü. ona iyice ısınmıştı, bu maçı nasıl yapacaklarını bilmiyorlardı.
birbirlerine çok alışmışlardı. ikisi de alışkın oldukları yalnızlıktan kurtulmuştu sonunda. tobio biraz endişeliydi, ne yapması gerektiği konusunda kararsızdı. en sonunda ise düşünmeyi bırakıp akışına bıraktı.
atsumu ve tobio, bu bir hafta boyunca neredeyse her gece diğerlerinin maçını izlemeye gelmişlerdi. onların birlikte geldiğini, sürekli yan yana durduklarını gören insanların şaşkınlığı geçmiyordu. maç sırasında birbirlerinin kulağına bir şeyler fısıldayıp gülüşüyorlardı. ama kimse bir şey demedi, ikisinden de korkuyorlardı.
maç gecesi ringe çıktıklarında atsumu ona yaklaştı, "istediğin gibi dövebilirsin beni. en sonunda pes ederim böylece intikamını alabilirsin." dedi.
tobio şaşkınlıkla ona baktı. "böyle bir şey yapamam." konuştuklarını görenler, duymuyor olsalar da, yuhalamaya başlamışlardı bile.
"bunu istemiyor muydun?" dedi atsumu. intikamdan bahsediyordu. "artık değil." diye yanıtladı tobio onu. atsumu'ya bir şey yapamayacağını fark etmişti.
"pes ediyorum." dedi tobio ondan önce davranıp. hakem bozuntuya vermeden maçı bitirdi ve insanlar şikâyet etmeye başladı. maç izleyemedikleri için sinirlilerdi, atsumu'nun kazanacağını düşünenler bile para alsalar da mutsuzlardı.
atsumu'ya uzatılan parayı hemen reddetti. durumu zaten iyiydi, bunu eğlenmek için yapıyordu. çabucak giyindiler ve dışarı çıktılar. duş almalarına bile gerek kalmamıştı. "tobio, bu mekanı bırakalım artık." dedi atsumu onu yolun bir kenarına çekip.
"ben de aynı şeyi diyecektim. başka bir iş bulalım." tobio gülümsedi. atsumu, şaşkınlıkla bakıyordu. bu sık olan bir şey değildi. neredeyse hiç bile denebilirdi.
"haklısın. birlikte yaşayalım sonsuza kadar. eskiden olan her şeyi unutalım." atsumu da aynı şekilde gülümsedi. tobio, onun gülümsediğine değil de bu kadar içten gülümsediğine şaşırmıştı.
"seni seviyorum." dedi tobio, bunu ilk defa birine söylüyordu. "ben de seni." dedi atsumu ve dudaklarına yapıştı.
-
okuduğunuz için teşekkürler ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tko ⎯ atsukage
Fanfiction• uyarı: şiddet tko: boksörlerden birinin aldığı bir yaralanmadan ve kendini savunamamasından dolayı malubiyetle maçı terk etmesi. ilk atsukage kurgusu ♡