Pazar günü
Evet bu günü seviyorum hep birlikte yemek yiyoruz ve bazen geliyoruz bazende evde sohbet ediyoruz ben tek çocuk olduğundan Annemlerin bana zaman ayırmasına gerek yok çünkü hep başlarının etini yiyorum dün akşam babamdan 100tl kopardım bu adam şimdi bu kıza niye zaman ayirsin demi adam zararlı çıkıyor sjsjsjsjsj neyse benim gibi evlat bulamazlar falan sjsjsjsjsj...
Yemek yedik ...Babamla sohbet etmek için salona geçtik.
Babam:Ee okul nasıl prenses!
İyi babam!
Babam:Hani aranıza gelen çocuk Rüzgâr işte çok edebli akıllı çok sevdim.
Baba sen Rüzgâr ile ne zaman konuşttun???
Babam: Emre lerle seni almaya geldiklerinde sohbet ettik çok samimi ?
Yapmacık bir şekilde ;Hii öyledir öyledir!(Oyuncu maymun)
Yukarı odama çıktım biraz ders çalıştım Ece ile konuştum akşam oldu ...
Bilinmeyen numara:
Alo!
Kimsin!
Maymuşcuk!
Off Rüzgâr senmisin telefon numaramı nereden aldın lan sen?
Çaldim diyelim sırf seni deli etmek için, hatta seni zırt pırt ariyip yüzüne telefonu kapatacaktim da senin gibi ayı engeller dedim, dedi kikirdadi
Şuan engellerim bak!
Tamam be!diyip yüzüme kapattı
Deli oldum mal hem ariyo hemde yüzüme kapatıyor bi insan bu kadar gıcık olamaz...
Evet muhteşem pazartesi okula tek başıma gitmiştim sıraya girdim bizimkiler vardı ama maymuşcuk yoktu nerede lan bu göz gezdirdim ama yoktu .
Sınıfa çıktık hoca erken geldi ama Rüzgar yoktu.
Emre: Rüzgâr nerede acaba?
Bilmem gördün mü gelirken?
Emre:Sabah aradım açmadı .
İçeri Merve ve Rüzgar girdi hocadan özür dileyip yerlerine oturdular.
Neden geç geldiği belli oldu Maymunun!
Zil Çalar;
Ece: Rüzgar Merve ne iş kardeşim?
Merve çok güzeldi gıcık Esra gibi egolu bi kız Esra ile ettiğim kavgaları onunlada ederim
Rüzgar: Hiç öyle arkadaşım!
Gökhan:Emin misin?
Belli o yüzden geç kaldın!
Emre:Tamam çocuk arkasim diyor fesat olmayın.Sabah aradım açmadın ?
Rüzgar:Telefonum kapandı!
Yaw he he
Aybüke:Melisss!
Merve gelir;
Rüzgar dışarı çıkalım mı?
(Şimdi saçına yapış diyor şeytan,araya atladım)
Rüzgarın işi var canım!
Rüzgar:Benim iş-
Demii Rüzgâr!
Rüzgâr: Evet diğer teneffüs çıkalım
Merve:Olur pamuk şeker
Ne dedi sana Pamuk şeker mi dedi !
Rüzgâr:Ne işimiz varmış Melis? Seni Hüseyin hoca çağırdı!
Herkez tip tip baktı Rüzgar gitti Ne var çağırdı işte derse girmeden önce neyse ki inandılar ohh dedim içimden.
Rüzgar yanıma geldi petege yaslanmistim
Rüzgar: Hoca cagirmamis !
Bilmem çağırdı ben yanlış anladım!
Sırıttı iyi bari!
Rüzgâr'dan
Geç kalmamistim yolda Merveyle karşılaştık biraz parkta oturalım dedi kırmadım konuştuk biraz saçma saçma konuşup durdu Esra gibiydi ya da ben öyle algılıyorum çok güzel di gerçekten bakınca dalacak gibi oluyor insan ama dikkatimi çekmedi bana karşı ilgiliydi ben değildim neyse sınıfa geç girdik hemde Merve ile bizimkiler tip tip baktılar tabii küçük ayıcık yalan söyleyip gicikligina Merveyle konuşmamı engelledi bu galiba hoşuma gitmişti ben galiba bu ayıcık tan hoşlanıyorum ve kendimle savasmaliyim bilmiyorum!
Melis'den
Gökhan bana söz vermişti çıkışta pastane ye gidip pasta yedirmek için çıkışta Ben Gökhan Ece gittik diğerleri gelmek istemedi apatllar bu pasta kaçırılır mı yaq!
Ece ile Gökhan ile sohbet ettik sonra evlere dağıldık tabii!
1 Hafta Sonra
Rüzgar'dan
Emre ile konuşmaya karar verdim çünkü git gide deli aptal bir aşığa dönüşüyordum
Emre konuşalım mı diye mesaj attım parkta buluştuk
Emre: Önemli bişey mi oldu apar topar çağırdın
Evet kardeşim evet ben ben Melis'den hoşlanıyorum
Emre:Hadi lan!dedi mutluydu neden bilmiyorum ama sanki birşeyi hatırlayıp yüzü asıldı!
Noldu!
Emre: Rüzgar Melis Melis ihanete uğradı
Nasıl yani?
Berk diye bi çocuk vardı 2 yıl boyunca çıktılar Melisi onun yanında gerçekten mutlu görüyorduk sonra çocuğu bir kızla sarılırken gördü ve o kız sevgilisi miş Berk in sonra Berk ondan sıkıldığını o yüzden böyle bişey yaptığını söyledi o günden sonra Melis kendine zor geldi çocuk okuladan gitti başka bir şehire taşındı Melis kimseyi sevmedi o günden sonra yani sevemedi! Birkaç kişi ile çıktı o da istemeyerek zaten yapamadı ayrıldı hepsinden kimseye guvenemedi!
Gözlerim doldu Emre Emre ben napicam lan!
Emre:Sakin ol zaman ver oda senden hoşlanıyor
Ne!
Evet ama kendine itiraf edemiyor ve zaman ver kendine de sanada itiraf edecek
Umarım!
(Ve evet itiraf etmiştim kendime hemde arkadaşıma pes etmek yoktu !)...