11

14 3 0
                                    

Okula doğru yürüyordum ,birisi kolumu tuttu arkamı döndüm ve Berk ti; Günaydın ...
Defol git buradan!
Berk:Benimle gel!kolumu sürükledi.
Bırak kolumu ! Acıyor! Ses çıkarmadı.
Ve bir yere doğru gidiyoruz ama nereye?
Berk: İşte geldik!
Ne bu burası -
Berk: Evett burası sana çıkma teklifi ettiğim yer!Ve ben sa-
Gözlerim doldu,Sus daha fazla konuşma beni bu iğrenç yere neden getirdin umrumda değil!
Berk: Pişmanım Melis it gibi hemde!
Sen artık benim hayattimda bir hiçsin hani demiştin ya senden sıkıldım git işte git bende senden sıkıldım!
Berk: Kendine itiraf et beni unutmadın hâlâ beni seviyorsun o serseriye seviyor sanıyorsun ama onu sevmiyorsun beni seviyorsun!
Senden nefret ediyorum!
Berk: Sırıttı,seni bekliyecegim kendine itiraf edene kadar!
Sesimi çıkarmadan çekip gittim uzaklaştım oradan kendimi yanlız hissetmek için bir yere surukledim nereye dersiniz Rüzgar la ilk gittiğim yere gittim .
Acabaaa hâlâ onu seviyormuydum! Rüzgar ya Rüzgar benim yaramın merhemi beni gerçekten seven adam!Ben napiyorum bilmiyorum tek bildiğim kendime birşeyler itiraf etmeye calismamdi ama olmuyordu!

Eve döndüm annem evde yoktu;
Maymuşcuk;
Aşağıya inermisn???
İndim ama keşke oraya inemesem keşke ona ayrılmak istediğimi söylemek zorunda kalmasam.
Rüzgar:Bak kıvırcık ne aldım!
Karşımda koskocaman bir ayı vardı ciddiyim peluş ayı almıştı !
Rüzgar be-
Rüzgar: Evet biliyorum aynı sen! Aslında üzülüyorum çocuğumuz böyle olacak diye ama napalm seni böyle sevdim!Kahkaha attı!
Somurttum ,Mikrop!!!
Rüzgar: Hadi al ayını yukarı çık ona doya doya sarıl ne de olsa arkadaşın !
Ruzgarrr!!
Yukarı çıkmam için beni yitti.
Söyleyemedim ona yapamadım o kadar mutluyken onu kırmaya yapamadım işte bi de okulları tatil yaptılar 1hafta herşey karman çorman ,
Uyumaya çalışıyorum ama nafile uyuyamıyorum,ne yapacağımı bilmiyorum en iyisi Rüzgar dan biraz zaman uzak durmak!
1Hafta Sonra
Okula hep beraber gittik 1hafta içinde bizimkiler gezmeye gitti beni de çağırdı ama hep bir bahane uydurdum , Rüzgar a da öyleydi.
Aybüke;Sana noluyo enerjin sıfır yaq!
Rüzgar: Ayıcık iyi misin?
Biraz dinlenmek istedim o kadar!
Sınıfa çıktık derse başladık.Tuvalete gitmek için hocadan izin aldım ve çıktım.Berk i gördüm oha yeniden gelmiş.
Berk: Prenses iyi misin rengin atmış!
Ve bayıldım...
Gözümü açtığımda Berk in kucagindaydim ve Rüzgar kaçarak geldi duraksadı ve öyle zor yutkundu ki uzaktan bile belliydi .
Rüzgar: Bırak lan!İyi misin!
Berk: Bırak benim kollarımda o hep güvende !
Rüzgar Berk i ayağa kaldırıp yumruklama ya başladı!
Rüzgar! Yapma Rüzgâr!durduramiyorduk hocalar bile Rüzgar ben ayrılmak istiyorum!
Durdu gözleri kıpkırmızı olmuştu!
Rüzgar:Ne saçmalıyorsun !
Ciddiyim bitsin !
Rüzgâr: Hayır!
Bitti Rüzgar!
Arkamı dönüp gittim evet onun yanında çok güçlüydum ama arkamı döndüğümde gözyaşlarım bana eşlik etti. Emre arkamdan geldi yine.
Emre:Mal mısın lan!
Sus Emre!
Emre:O çocuk aklını karıştırdı demi aptal mısın lan sen!
Emre ben çocuk değilim ve kimse aklımı karıştıramaz;
Emre:Kes gel !Kolumdan tuttu ve yittim.
İstemiyorum!Git Emre!
Emre:Ne halin varsa gör!
Emre en akıllımizdi o hep arayı düzeltir di ama bu sefer bitti galiba.
Eve tek başıma gidiyordum kimsenin ağzını bıçak açmadı zaten Rüzgâr hiç gelmedi,
Berk:Ee artık o serseri den de kurtuldun! Gezelim mi!
İstemiyorum!
Berk:Hadi prenses! Diyip anlimdan öptü dondum eski zamnlarimiza döndük sanki bir an! Ve biraz gezdik eve geldik!
Berk:Seni seviyorum!
Durdum gözlerim doldu Rüzgar geldi aklıma nasıl yaparım ona bunu uzaklaştım kendime gelmeliydim bişey demeden eve gittim!
Rüzgârla fotoğrafları miza bakıp bakıp ağlıyordum lan ben ayrılmıştım ben beni artık affetmez!
Okula gittim bizimkiler benimle konuşmuyordu ciddi ciddi yalnızdım herşeyimi kaybetmiştim boşluk oluşmuş tu içimde:(
Berk ile kantine gittik konuştuk güldüm ve galiba boslugumu o dolduracak.
Gökhan bağırarak: Yazıklar olsun sana lan çocuk orada ölüyor sen burada şerefsizin biriyle gülüyor konusuyorusn ne zaman bu kadar acımasız oldun Melis ! Biz bir karar aldık artık bizim gruptan değilsin bittin bizim için!
Gök- Gökhan saçmalama!
Gökhan: Artık muhattap olma hicbirimizle!
Berk:Kes sesini lan!, kız üzülüyor görmüyor musun?
Gökhan:Sen ne zaman adam olmaya karar vereceksin lan seni aladatti bu Melis!
Sus! Yeter tamam bitsin herşey buraya kadar tamam!
Gökhan sinirlenip gitti ve bir sandalyeye vurup kırdı.
Ağladım deli gibi kaybettim herşeyi herkesi.
Berk:Benimle sevgili ol!
Ne?
Berk:Seni seviyorum ve benimle sevgili ol Melis seni bunlar üzer bak sadece ben yanındayım!
Aklımı çalıyordu sanki ama ama yapacak bir şeyim yokmuş gibi hissediyorum.
Peki!
Sarıldı sımsıkı!
Berk:seni onlara yem etmem!
Zil çaldı sınıfa gittim resmen siniftakiler düşman olmuş bana kimseyle konuşmadım ve günü bitirdim hep Berk ile gezdim. Tâbi bunu herkes öğrendi Berk bilerek sınıfa geldi ve;
Aşkım hadi gel dedi bizimkiler dondu acınası şekilde bana baktılar Rüzgar sessizdi .
Berk in işi çıktı beni eve birakamadi ,eve tek başıma yürürken bizimkiler geldi hepsi Rüzgar bile,
Aybüke: Kızım mal mısın!
Ece: Gökhan sinirden saçma sapan konuşmuş bizim arkadaşlığımız asla bitmez!
Rüzgâr: Yazıklar olsun sana be benden ayrılır ayrılmaz o serefsize mi kaçtın ha senden nefret ediyorum diyip gitti.
Emre:O çocukla ayrıl!
Emre!
Kes sesini!
Arkadan Berk geldi!
Berk:Sizene lan Sizene!
Emre:O benim kardeşim!
Berk: yapmacık bir gülümseme ile ama benimde sevgilim!
Emre: Kararını ver!
Emre ben Berk i seviyorum!
Emre: Yazıklar olsun !Diyip hepsi gitti!
 
                        ...

Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin