Eveet yine okul yine annemin zorla kaldırma teknikleri her neyse bugün hava çok güzel uyandım ve okula gitmek için hazırlandım. Bugün erken uyanmisim neyse okulun yollunu tuttum annem ben bırakayım diye ısrar etsede onu yormak istemedim. Sınıfa ilk gelen bendim ay ne iyi çantamı sıraya bırakıp öğretmenler masasında telefonumla oynamaya koyuldum.10-15dk geçti sınıfa birisi girdi (galiba nöbetçi.)dedim içimden.
Merhaba!
Buyur birşeye mi baktın?
Hayır kıvırcık sınıfa yeni geldim bu arada çok kibarsin yaw.
Salakmidir nedir hem nereden bana kıvırcık deme hakkına sahip oluyor.Neyse içimdeki Melisi sakinleştirdim yapmacık bir gülümseme atıp telefona döndüm çantamın yanına çantasını koydu.
Yeni gelen benim yanim dolu başka yere geç!
Aaa ne kadar kabasin yeni geldim yaptın muameleye bak .dedi kahkaha patlattı.Ve benim ismim yeni gelen değil Rüzgâr.
Ne kadar giciksin yaq .
Dedim yine telefona kafamı soktum sinirden kizarmisitim kesin kesinn . Ve içeri Ece bağırarak Melis kız her zamanki gibi tatlısın diye cirladi oğlanı gördü gülümseyip kulağıma
Bu kim lan?
Yeni gelmiş sınıfa.
Yakisikliymis haa dedi imali imalı baktı.
Seni Gökhan 'a söylerim bak!
Sus kız sen benim tarafimdasin ona benimi ispikliyeceksin!diyip sinirlendi.
Sakin ol Ecem ben senin tarafindayim kizz diyip öptüm.
Sınıfa herkez geldi hocanın gelmesine az kalmıştı içeri gıcık Esra geldi ve tabiki yeni gelen çocuğa yalakalirlar mi dersin bi samimilik anlatamam vallahi .
Hoca içeri geldi çocuk herkezle tanıştı çocuk Esra'nın yanına oturmuştu.Gökhanla Ece cam kenarında en arka sırada ben ve Emrede onların önünde.Emre ben ve Ece çocukluk arkdasiyiz. Emre'nin sevgilisi diğer sınıfta Aybüke namı değer Aybukkumuz Aybüke çok güzel ve çok zariftir . Tabi benim kardeşim Emrem de yakışıklı.
Her neyse kaynatmadan ders çoktan başladı ders Edebiyatı ve sınıfça dersi seviyorduk cidden bu hocadan kaynaklanıyordu galiba çok güzel anlattiyordu cidden.
Teneffüs oldu hep beraber Aybüke nin sınıfına gittik biz esitagirlik okuyorduk o ise sayısal kızda beyin var yeminle her neyse biz saçma bir şekilde yeni gelen çocuğu konuşuyorduk
Emre:Ben hiç sevmedin lan
Gökhan:Bende kardeşim yaq
Gençler çok gıcık demi hepsi birlikte Aynen!dedi Zil çaldı sınıfa doğru yürürken Esra ile Rüzgarı gördük kahkahalar içinde sınıfa doğru yürüyorlardı
Gençler Esra yine başlamış!
Ece: Aynen ya aptal!
Aman boşverin hadii derse geç kalicaz!
...