נשיקות.
דבר דיי מקסים, דבר מאוד מקסים.
העיניים של הארי היו סגורות, הריסים שלו מברישות על הלחיים של לואי ואצבעותיו מטיילות על פרק כף היד של לואי כשהוא מנשק אותו.
הוא נישק אותו בחוזקה, מנסה לזכור בראשו את הדרך שבה הלסת של לואי התהדקה, הדרך שבה הוא נשך את שפתו התחתונה בחיוך והדרך בה פתח את עיניו מעט מידיי פעם.המכונית הייתה כל כך חמה עכשיו, המושבים הרותחים שרפו את הרגליים של הארי והאוויר החם שיצא מהמזגן גרם לזיעה להצטבר מתחת לעיניו של הארי.
ו, כמובן, שהדרך בה לואי משך את הארי לחיקו הייתה דיי לוהטת גם כן.
הארי יכל היה לראות לפעמים, כשעיניו היו פקוחות ולואי פשוט סוג של דחף את מצחו לצווארו, את הצללים מבית הקפה המואר, רצים על חלון המכונית ועל גופם. הוא לא רעד עוד; אבל גופו היה מכוסה בעור ברווז.
צמרמורת עברה בו ונשימתו נעצרה כשלואי התחיל למשוך בשיערו קלות, מעביר את אצבעותיו בין תלתליו החומים של הארי. הארי זרם עם זה, מהדק את אחיזתו סביב פרק כף ידו של לואי חזק, מנסה לא לנשק אותו חזק מידיי. לא היה לו שום ניסיון עם מישהו בקטעים האלו חוץ מלואי, והוא פחד שהוא עשה משהו לא נכון.
״מלאך,״ קולו של לואי היה צרוד, שולח להארי שורת רגשות. ״אני אוהב אותך.״
והארי ידע שהוא אהב אותו בחזרה, הוא ידע. רק לפי הדרך בה הוא רעד כשעיניו הכחולות של לואי נלכדו במבטו שוב.
אבל הוא לא יכל היה לגרום לעצמו להגיד את זה.
אז הוא פשוט הנהן במהירות לפני שקירב את פניו ללואי שוב והבריש את שפתיו כלפי אלו של לואי, לחוץ אבל מתרגש לעשות זאת ואם להיות כנים זה הרגיש דיי נחמד.
נשימות מהירות מילאו את החלל, ביחד עם יבבותיו של הארי כשלואי העביר את אצבעותיו על עצם הירך החשופה שלו. הארי היה הרס, ורק המגע של שפתיו של לואי על עורו גרם לו להתרסק.
והארי נישק אותו עם כל התשוקה שהייתה בו. הוא סגר את עינו בחוזקה, מצמיד את מצחו לזה של לואי ומשחרר בעדינות את אחיזתו החזקה בלואי. הוא מיקם יד אחת על הירך שלו ויד שנייה על בטנו הרכה שהוא פשוט כל כך אהב.
הארי הרגיש את כל גופו עולה באש כשלואי העביר את אצבעותיו על קו הבוקסר של הארי, והוא תפס בידו. לואי העלה את מבטו להארי. ״מה?״
״אני לא מוכן.״ הוא הניד בראשו לשלילה. הוא הרגיש דמעות של בושה נופלות מעיניו כשלואי הזיז את ידו. ״אני פשוט לא מוכן.״
YOU ARE READING
I Sleep Naked- Larry Stylinson // HEBREW
Fanfiction״אתה בטוח?״ ״למה אתה מחכה?״ ---- אני ממשיכה לתרגם את הסיפור בעברית :) Credit: uniquelyxlarry