אני מזהירה מראש!! אם לא נוח לכם עם סמאט אל תקראו את הפרק. תהנו :)
-
הפה של לואי פשוט סוג של נפתח, כשהוא נעמד והסתכל על הארי.הוא היה נראה מושלם, עומד שם עם הסווצ׳ירט שלו, והארי יכל היה לראות את ידיו רועדות.
״אתה עטפת את המתנה,״ הוא גמגם, מלטף את הלסת של הארי ביד רועדת. ״ב- בעצמך.״
הארי הסמיק והנהן, נושך את שפתיו כשליבו נפל מהמחשבה על מה שהוא רמז.
״עוגה!״ מישהו, כנראה ג׳יי, צעק מהמטבח. לואי לא הזיז את מבטו מהארי, פשוט צעק ״אוקיי!״ והמשיך לבהות בנער המתולתל שהתפתל תחת המבט של לואי.
״כדאי שנלך לאכול עוגה,״ הוא אמר בעדינות, מניד בראשו לפני שתפס בידו של הארי. ״זאת העוגה האהובה עליי. רד וולווט. (זאת סוג של עוגה אדומה- כמה מפתיע, ה.מ) הוא אמר וחייך, מוחץ את ידו של הארי כשהם נכנסו למטבח הגדול. נייל כבר ישב ליד זאין, מזלג בידו וחיוך על פניו כשהוא צפה בג׳יי מניחה את הנרות על העוגה שהייתה מצופה בקרם.
״לואי!״ ליאם קרא, והארי שם לב שהוא הסתכל על הידיים שלהם.
״היי לי, אתה הולך לשיר לי יום הולדת שמח?״ לואי התבדח, מורה להארי לשבת ליד השולחן, ממול לעוגה. ״או שאני אצטרך לשיר לעצמי?״
בזמן שליאם צחק, הארי לחץ את ידו. ״לא, לא אתה לא צריך לעצמך,״ הוא אמר בשקט, מחייך בביישנות כשלואי ליטף את לחייו.
״אתה כל כך חמוד, מלאך,״ הוא מלמל לאוזנו של הארי.
״היי!״ בובי מחא כף כדי להשיג את תצומת הלב של כולם, נעמד על הכיסא שלו. ״בואו נתחיל לשיר!״
הארי הסתכל על הנרות הדולקים, צופה בדרך בה הם הבהבו ושלחו גלי חום ואור לכל החדר. הוא לא יכל היה לעצור את עצמו מלחייך כשהבחין במבט הנרגש על פניו של לואי כשהם התחילו לשיר. הארי שר בשקט, מביט בפניו של לואי במשך כל הזמן הזה.
״היום יום הולדת ללואי,״ הוא סיים בלחישה. שפתיו של לואי הפנטו אותו כשהוא כיבה את הנרות, עיניו נסגרו מעט והוא נעזר בידיו כדי להישען על השולחן ולהגיע לעוגה.
״מה המשאלה שלך?״ נייל שאל, מסתכל על לואי בסקרנות.
״ביקשתי שהיום הולדת הזאת תהיה היום הולדת הכי טובה, ואני בטוח שהיא תהיה.״
הארי העמיד פנים שלא שם לב שעיניו של לואי ננעצו בו כשהוא סרק את השולחן במהירות.
YOU ARE READING
I Sleep Naked- Larry Stylinson // HEBREW
Fanfiction״אתה בטוח?״ ״למה אתה מחכה?״ ---- אני ממשיכה לתרגם את הסיפור בעברית :) Credit: uniquelyxlarry