טיולים ארוכים במכונית.
הארי תמיד אהב אותם. הוא אהב להשעין את ראשו כנגד חלון המכונית, לפעמים צריך להחזיק את עצמו כשהוא נסע בדרך קופצנית. הוא אהב לצפות בבניינים ובעצים ובמכוניות ולחקור אותם מקרוב, הצבעים מתערבבים כמו בפלטה כשהמכונית נוסעת מהר.
הוא זוכר שהוא היה רק בן שמונה כשאמו ואחותו לקחו אותו לשדה התעופה. הם תכננו ללכת לדיסני וורלד, וזה היה באמריקה, והארי ממש התרגש. אבל הטיסה לא הייתה החלק האהוב עליו. הוא אהב את הדרך לשדה התעופה, באוטו.
ג׳מה ארזה מזוודה בשבילו, זוכרת לארוז את דגני הבוקר שהוא היה אוכל לארוחת בוקר. הם מיהרו מידיי כדי לאכול ארוחת בוקר בבית. טוב, ג׳מה ואמא שלו מיהרו. הארי פשוט עמד במקלחת, מסדר כל תלתל בזהירות, מוודא שלא היו שום שוונצים. הוא סידר את שערו בדרך מושלמת, בוהה בעיניו המבריקות. שפתיו היו בצבע ורוד כהה, ואם הסתכלת קרוב מספיק, יכולת לראות כמה נמשים בודדים על אפו.
״הארי, בוא! אנחנו חייבים ללכת!״
זאת הייתה ג׳מה, הארי יכל היה להגיד זאת בגלל המבטא שלה והטון המתוק שלה. הוא ידע שהיא נלחצת לפעמים, כי אמו אמרה שלו שנערים הם ״לא מאוזנים.״ אז הוא הקשיב לה, מסדר את חולצתו בעדינות.
״אני בא!״ הוא ענה בקול מתוק של ילד בן שמונה. ואז הוא דילג בדרך למכונית, הבובה שלו ביד אחת והאייפד שלו ביד השנייה.
כשהם סוף סוף התמקמו במכונית הקטנה, הארי ניסה להתעלם מהמושב הריק. למעשה, הוא הכניס את האוזניות שלו לאוזניו, מקשיב למוזיקה הלקאסית שג׳מה הורידה בשבילו. ואז, הוא צפה בנוף כשאמא שלו יצאה מהחנייה והחלה בנסיעה.
והם נסעו, והארי אהב כל שנייה.
ועכשיו, הוא ישב במכונית. אבל היא לא זזה, ואמא שלו וג׳מה לא היו שם, והאוזניות שלו לא היו שם.
אבל הוא עדיין אהב את זה כל כך, כל כך הרבה.
השמש זרחה וגרמה לשלג לנצנץ, מכריזה שהבוקר הגיע.
הארי לקח נשימה עמוקה, מפהק ומתמתח. הגב שלו דיי כאב בגלל המושבים הלא נוחים במכונית של נייל, אבל זה היה בסדר. הוא יכל היה לראות את לואי ישן במושב הנהג, שפתיו היו פרודות ופתוחות מעט, וטיפה זיעה הצטברה על מצחו.
הארי הושיט את ידו וכיבה את החימום, כי היה דיי חם בתוך המכונית, בניגוד למזג האוויר בחוץ.
״לואי,״ הוא לחש בהיסוס, מלטף את לחיו של לואי בעדינות ובמהירות מחזיר את ידו לחיקו. ״לואי, תתעורר.״
YOU ARE READING
I Sleep Naked- Larry Stylinson // HEBREW
Fanfiction״אתה בטוח?״ ״למה אתה מחכה?״ ---- אני ממשיכה לתרגם את הסיפור בעברית :) Credit: uniquelyxlarry