פרק 33

474 40 94
                                    

אני יודעת שהפרק קצר אז יעלה אחד מחר. תהנו! ❤️
-

ימי הולדת.

הארי החשיב ימי הולדת כחג הכי חשוב בשנה. זה היה היום שבו מישהו נולד, היום שבו נשמה הגיעה לעולם ואותו בן אדם יתאהב ויתחתן והוא יתחיל לעבוד וייבנה חיים משל עצמו. וכל זה התחיל ביום מסויים אחד.

וזה למה הארי התרגש מאוד לקראת ערב חג המולד, שהוא גם, במקרה, יום ההולדת של לואי טומלינסון.

הארי התחיל לחשוב ולהסתכל על אפשרויות שונות למתנות אחרי שניתק את השיחה עם לואי. הם דיברו על החדשות המרגשות של לואי במשך שעות. קולג׳ אחד הציע לו מלגה לפוטבול. זה היה החלום של לואי, והארי בחיים לא היה כל כך שמח בשבילו כמו שהוא עכשיו.

בהתחלה, הוא פתח את הלפטופ ונכנס לפתקים, מוכן לרשום עשרות רעיונות למתנות בשביל לואי. אבל לא עלה למוחו כלום, והוא אפילו שקל להתקשר ללואי ופשוט לשאול אותו מה הוא רוצה.

לא, אז זאת לא תהיה הפתעה.

אז הנה הוא עכשיו, שוכב במיטה שלו בעיניים עצומות, אוכל סוכריות גומי וחושב על מה לקנות ללואי טומלינסון.

לואי טומלינסון.

הארי עדיין ניסה להבין הכל עליו. הוא ידע שללואי היה מזג רע, שממנו כבר ניסה להתעלם. הוא ידע שלואי אהב לאכול קינוחים לארוחת בוקר והוא ישן בצד השמאלי של המיטה. הוא גם ידע שהצבע האהוב עליו הוא אדום ושהוא אובססיבי עם כתיבה וקריאה, למרות שהוא לא אמר לאף אחד. הוא ידע שהוא אהב את הריח של בנזין ושריפות ועצי אורן. הוא ידע שהוא היה שחקן פוטבול מדהים והבן אדם שהכי קל לדבר איתו בכל העולם.

והיה לו תחת נחמד.

אבל, שום דבר מזה לא עזר לו להתקרב למה שהוא רצה להכין ללואי. הוא רצה שמה שהוא יביא לו תהיה ה-מתנה של כל המתנות, שכל מי שייראה אותה ייקנא ויתבאס שהוא לא חשב על זה גם כן. הוא לא רצה שאף אחד אחר יוכל להביא ללואי את המתנה שהוא יביא.

ובדיוק כשהוא היה באמצע לחפש איפה אפשר לקנות כלבים שיודעים לשחק פוטבול (מה לעזאזל הארי? ה.מ), רעיון עלה למוחו.

מפחיד. זה היה רעיון כל כך מפחיד. הארי יכל היה להרגיש את הלב שלו דופק במהירות רק מהמחשבה על זה.

העובדה שהשעה הייתה כבר חצות לא עזרה. אז הוא פשוט הוסיף את הרעיון הזה לרשימה, דואג שהיא תהיה פרטית כדי שאף אחד לא ישים לב. הוא לא הבין שהוא הסמיק עד שהוא נגע בלחייו, מרגיש אותן חמות.

I Sleep Naked- Larry Stylinson // HEBREW Where stories live. Discover now