...Adnan Ziyagil ve Bihter 1 Ocak 2019 yılında evlenirler. Bihter hep bir sevgi arayışındaydı. Hiçbir zaman sahip olamadığı aile sevgisi...
Tek isteği yalnızca mutlu olduğu bir aileydi. Evden çıktığında yeniden yollarını gözleyeceği bir ev belki de bir köşk...
Günler günleri kovalar. Bir gün akşam yemeğine Behlül gelir, Nihal'in konusu açılır. Adnan kızını övmeye başlar. Kızını öyle sever ki onu kimselere değişmeyeceğini söyleyip durur.
Bihter, Nihal'in hiç bu özelliklere bu kadar dikkat etmemişti. Gerçekten Nihal'in nasıl biri olduğunu bilmiyordu .
Önünde yemekle bakışırken düşlere dalmıştı. Nihal tam da mutlu ailedeki insandı. Onu kızı olarak görmek istemiyordu, değildi zaten ama...Sapık, ensest, sapkın, düzenbaz, iğrenç bu kelimeler aşka engel değildi.
Düşündükçe düşündü. Nihalin o deniz mavisi gözlerini..
Hayalindeki kişi Nihal olabilir miydi; Adnan sadece yaşlı, kendini düşünen biriydi? Nihal'in kadın olması durumu değiştirir mi, bir kadınla gerçekten mutlu olabilir miydi? Kendisi de bilmiyordu aklındaki soruların cevaplarını.
Behlül " İyi misin yenge, 5 dakikadır sadece yemeğe bakıyorsun?" , dedi . Bihter midesinin bulandığını söyleyip lavaboya gitti.
Aynada kendisine bakıp yanında Nihal'i düşündü. Ne yapacağını bilmiyordu, bu gerçek olabilir miydi? Nihal onun üvey kızıydı ama duygularını kontrol edemiyordu.
Aynada Nihal'i görür gibi oldu. Ellerini aynaya koydu parmaklarını aynada gezdirdi. Yansımasına baktı. Kendini Nihal'miş gibi düşündü.
Dudaklarını yavaşca aynaya doğru götürdü. Nihal'i öpmek istiyordu bu çok normaldi onun üvey kızıydı.
Ayna olduğu için dudaktan olacaktı. Bu Bihter'in suçu değil (Fatmagül'ün Suçuydu ) aynanın suçuydu.
Yavaşça dudaklarını aynaya götürdü ve ufak bir buse kondurdu; Nihal'e ,aynaya ve kendisine.
Aklına şahane bir fikir geldi. Arada sırada geceleri gezdiği bir site vardı. İnsanlar sorunlarını yazıyor, diğer insanlar buna çözüm buluyordu.
Sitenin ismi kızlar soruyordu aslında ama erkekler de soruyordu. Neyse, bunu düşünecek vakti yoktu.
Küvetin kenarına oturdu ve kızlar soruyor hesabına girdi. İlk defa soru paylaşacaktı. Kendini gizli moduna getirdi ve yazmaya başladı.
"Arkadaşlar, ben 25 yaşındayım. 2 çocuğu olan 55 yaşında biriyle evliyim. Kocamın 19 yaşında bir kızı var ve çok güzel. Onu çok beğeniyorum ama daha önce hiç kızlardan hoşlanmıyordum. Acaba biseksüel miyim? Ya da üvey kızıma duygularımı belli etmeli miyim? Çok utanıyorum arkadaşlar bana çözüm bulun. " yazdı ve paylaştı.
O sırada banyonun kapısı çaldı. Adnan "Bihter, benim bitter çikolatam iyi misin?" diye bana sesleniyordu.
Bihter hemen elini yüzünü yıkayıp çıktı. Adnan karısının akmış rimellerine bakıp "Noldu bitter çikolatam, miden bulanıyordu yoksa hamile misin?" dedi.
Bihter duyduğuna şok olmuştu. 55 yaşına gelmiş buruşuk bir adamın hala çocuk istemesi inanılır gelmiyordu.
Kocasına baktı ve "Adnan bizim zaten 2 tane çocuğumuz var, Nihal ve Bülent. Nihal eli yüzü güzel maviş gözlü rüya gibi kız, Bülent de erkek işte neyimize yetmiyor?" dedi.
Adnan sevinmişti. Bihter'in üvey anne olarak çocuklarını bu kadar sevmesi onu çok mutlu ediyordu.
Daha sonra Adnan'la birlikte masaya döndüler. Behlül endişeyle "Noldu yenge, iyi misin?" dedi.
Nihal de endişelenmişti. Bihter mutlu oldu ve Nihal'e bakarak "Bir şeyim yok bitanem, endişelenme" dedi.
Bu durum Bülent'in dikkatini çekti. Bihter, Nihal'e neden öyle bakıyordu? Sanki soluverecek bir çiçek gibi bakıyordu. Bihter'in neyi vardı?
Bülent hep bir FBI ajanı olmak istemişti. Belki bu durumu çözebilirse onu FBI'a alırlardı. Bu düşünce onu heyecanlandırdı.
Bülent doyduğunu söyleyip masadan kalktı ve Bihterin yatak odasına gidip telefonunu aramaya başladı. Belki o aradığı şeyi ona verirdi. Bir süre odayı aradı. Zaman daralmıştı.
En sonunda telefonu lavabonun içinde buldu. Bunun burda ne işi vardı?Ve neden aynada dudak izi vardı?
Hemen odasına koşacaktı ki kapının sesini duydu. Yapabileceği en iyi şeyi yapıp heykelmiş gibi davranmaya başladı. Hiç kıpırdamıyordu.
Adnan onu görünce şaşırdı. Bihter durumu anlamıştı. Bülent'in bir şeylerden şüphelendiğinin farkındaydı.
Adnan anlamasın diye Bülent'in yanına gidip "Aşkım beğendin mi? Bülent'in heykelini yaptırdım. Onu okulundan dolayı çok göremiyoruz, özlemişsindir dedim. İyi yapmış mıyım?" dedi.
Bülent bu duruma şaşırmıştı. Neden onu korumuştu ki?
O sırada Bihter Bülent'in elinden telefonunu aldı ve Adnanın elinden tutup onu odadan çıkardı. Durum şimdilik çözülmüştü.
Peki daha sonra ne olacaktı? Acaba Bihter'in sorusuna ne cevap vermişlerdi? Bülent bu durumu çözebilecek miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK-I MEMNU
HumorAşk-ı Memnu ama biraz absürt :) genel kültür mizahi, karamizah karışık .Okudukça hikayede değişik şeyler oluyor. Tamamen her şey komik bir şekilde karışıyor... . Aynada kendisine bakıp yanında Nihal'i düşündü. Ne yapacağını bilmiyordu, bu gerçek ola...