DÜĞÜN

258 10 119
                                    

Nihal güne huzur dolu başladı. Uyandığında Bihter'i hala uyuyordu. Biraz onu izledi ve duşa girmeye karar verdi. Malum, dün gece rüyasında gördüklerinden dolayı bu duşa girmek zorundaydı.

    Bihter'in banyosunda uzun bir duşun ardından bornozunu getirmediğini farketti. Ne yapacağını bilemedi, Bihter uyuyordu acaba sessizce odasına çıkabilir miydi?

    Çıplak ayakları ile banyodan odaya girdi. Fakat... Bihter uyanmıştı. Nihal hemen elleriyle vücudunu kapatmaya çalıştı ama nafileydi...

  Bihter ağzı açık bir şekilde Nihal'e bakıyordu. Bu, bu gördükleri onu şoka uğramıştı. Üstelik dün geceden sonra. Bihter dayanamadı ve Nihal'e doğru yürüdü.

Bihter: Neden o güzel vücudunu saklıyorsun. Aynı vücuttan bende de var. Görmek ister misin?

Nihal:.....

Bihter: Dün gece çok güzel bir rüya gördüm. Sen ve ben denizdeydik. Kumsalda yürüdük , dans ettik...

Nihal, şok olur. Gerçekten aynı rüyayı görmeleri mümkün mü? Bihter, yoksa müneccin yarrağı mı yemişti ya da akıl okuyan, 3.gözü açık biri?Kimin karşısında çıplaktı? Sadece aşık olduğu kadının karşısındaydı düşünmemeliydi daha fazla. Vücudu titremekteydi. Nihal'in aklından şu cümleler geçiyordu "Titrettin beni Bihter, titrettin..."

Bihter, Nihal'in elini tuttu. Kulağına hafifçe eğildi , dilini değdirdi. Nihalin yüzü kıpkırmızı kesildi. Kulağının yalanması onu huylandırmıştı.

Nihal:Dur, bu yaptığımız doğru de-

Bihter, Nihal'in cümlesini tamamlasına izin vermedi. Dudaklarını, Nihal'in dudaklarına yakınlaştırdı.

Bihter:Şşşş şş...Gerçekten neyin doğru neyin yanlış olduğunu biliyor musun? Biliyor muyuz? Bu da bizim sınavımız , sen bile kabul etmek istemiyorsun. Konu sadece ikimiziz diğerlerinin fikirleri bizi engellememeli. Dünyaya bir kere geliyoruz değil mi? O zaman neyi istiyorsak onu, gönlümüzden geçeni yapmalıyız. Bilmem belki farklı hayatlarda reenkarnasyonla yine buluşuruz. Benim sana olan sevgim sayesinde dün gece ikimizin rüyasında duygularımız buluştu, karıştı. Bizim aşkımız sonsuz ve zorlu. Seni seviyorum bir kere vermekten bir şey olmaz, inan bana.

Nihal, yutkundu. Kalbi öyle delicesine atıyordu ki... Nefes alış-verişleri hızlanıyordu. Bütün vücudu yanıyordu adeta. Gözleri doldu bir anda ağlamaya başladı.

Bir şeyler söylemek istiyordu ama dili bağlanmıştı sanki. Yutkunurken bile camlar vardı boğazında. Hem batıyor, hem kanatıyordu. Ağzını açtı oynatamıyordu ama.

Bihter, Nihal'in ilk seferi olduğundan heyecanlandığını anladı. Sakinleştirmek için kendisi de üzerindekileri çıkardı. Nihal'in gözlerine baktı. Ağlıyordu.

Elinden tuttu yatağa götürdü, sadece yatalım dinlenelim diye düşündü, aceleye gerek yok. Nihal, korkak adımlarla yatağa yürüdü. Gerçekten rüyasında beraberlermiş oysaki sadece bir rüyadan ibaret değil miydi?

Bihter:Sadece yatıp dinlene-

Nihal'in aklında Bihter'in sözleri yankılandı. Korkaklığa gerek yoktu. Bihter'in dudaklarına yapıştı . Pek beceremedi belki öpüşmeyi heyecandan ama yapmıştı.

Bihter şaşkın gözlerini kapadı, bir yandan öpüşürken Nihal'i kucağına aldı, yatağa götürdü çıplak ruhları sonunda birbirine karışıyordu. Dudaklarını Nihal'in dudaklarından aldı. Her yerini öpmeye başladı.

Ramazan ayıydı, orucu bozuluyordu olsun 61 gün beraber tutarlardı zaten sahura da kalkmıyordu.

Bihter de gözyaşlarını tutamadı. Bihter bir yandan şarkı mırıldandı:
-Zamanı yaralarla ölçen kadın
geçmişiyle kavgalı
tanrıya sığınan kız çocuğu geceleri
isyankar gündüzleri
Gene de bulup birbirimizi
aldatma pahasına sevdiklerimizi
ağlayarak seviştiğim kadın... ağlayarak seviştiğim kadı-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DARK-I MEMNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin