Bihter, Adnanı odadan çıkardı. Eh, yemek soğuyup kalmıştı.Bülent, Ayyıldız Tim'deki birkaç arkadaşına mesaj attı. "Üvey annemin telefonunda nolduğunu merak ediyorum. Hayat memat meselesi lütfen yardım edin, iban atın yeter." , yazdı.
Hep beraber Ziyagil Yalısının muhteşem büyük salonunda otururlar. Behlül'ün telefonu çalar. Arayan, 8.yazlık villalarının civarında tatilden tanıştığı Çinli arkadaşı "Of zi" idi. Behlül'ü Wuhan'da kendi otellerinde beraber kalabilecekleri ve etrafı gezdirebileceklerini söylemiş, yanında da birini getirecebileceğini söylemişti.
Bülent, üvey annesinin sırrını tek başınayken öğrenmek daha kolay diye düşünüp ve hemen babasının gelebileceğini söyler; Çin'de iş ortaklığı kurabileceğini dile getirir.Adnan: Oğlum sen de gel istersen iş öğrenirsin hem , gezersin de.
Bülent cevabından emin olamasa da:
Okuldan geri kalmayayım baba; başka zaman gidelim, paramız var nasıl olsa.Özel uçaklarını ve oteli ayarlamak için gün ayarlamaya karar verirler. 15 Ocak 2020'de karar kılarlar.
Adnan yarasa çorbası içeceği için çok heyecanlıdır. Şimdiden yarasayı ağzında, dilinin üstünde kaydırdığını hayal eder. İçi bir hoşnutlukla dolar.
Bihter'i çocuklara bakması için evde bırakacaktır ama ona yarasa çorbasını paket yapıp getireceğine söz verir.
Bihter odasına gider. O meşhur saten geceliklerinden birini giyer. Ve hemen telefonuyla ilgilenmeye başlar. Bir sürü yorum gelmiştir ve çok meraklanmıştır.
Birkaç insan onun pedofoli bir sapık olduğunu söyler. Bihterin kalbi çok kırılmıştır.
Ama daha sonra bir yorum görür. Bir kadın "16 yaşındaki üvey kızıma aşık olmuştum sonra kocamdan onu istedim ve verdi. Mutlu mesut yaşıyoruz. Ne oldum değil ne olacağım diyeceksin bu hayatta." bu mesaj onu güçlendirir. Hele o söz "Ne oldum değil ne olacağım" sözü... Artık Bihterin hayat metodudur.
Bihter bir süre Kızlar Soruyor'da gezindikten sonra odaya Adnan gelir.
Adnan, Bülent heykelini göremediği için Bihtere onu sorar. Bihter ne diyeceğini bilemez ve aklına ilk gelen şeyi söyler "Odaya geldiğimde camlar açıktı, bir baktım 2 tane karga saçlarından tutmuş Bülenti götürüyor. Yakalamak istedim ama götürdüler. Bir daha yaptırırız aşkım" der.
Adnan buna inanmıştır. Daha sonra yatakta sarmaş dolaş, Adnan Bihter'in bitter çikolatalı kokusunı soluyarak uykuya dalar.
Bihter: Tuvalete gidiyorum midem bulanıyor, birazdan gelirim hayatım.
Adnan da bir gülümsemeyle: Karnın da biraz büyüdü sanki :) .
Aslında yarasa çorbasını duyduğundan beri midesi bulanıyordur.
Nihal'i görme umuduyla yalının o uzun koridorlarında dolaşır. Nihal kapısını kapamamış uyuyordur. Sayıklıyordur " anne... hayır seni unutamam.. mekkeli müşrikler... anne... hay aksi şeytan... babam biriyle evlendi anne... kafirler...".
Bu sözlere anlam veremeyen Bihter, yavaşca Nihal'in kulağına uzanır. Onu biraz yakından izler. Nefes alış-verişlerini bile duymakta hatta onun da kendisinin nefes alış-verişlerini kulağında hissettiğine bu yüzden gözlerini açmadığını düşünür.
Ah keşke o güzel gözlerini görsem şu an; nasıl özledim daha yeni görmüş olmama rağmen, diyerek iç geçirir. Nihal'in suratı korkmuş bir ifade alır.
Kabus görüyor olmalı diye düşünen Bihter kulağına: "Merak etme, şeker anneciğinin her zaman yanında güzelim."
Bülent ise kapıda sessizce onları izliyordur. Ah keşke biraz daha yakın olsaydı, Bihterin ne dediğini duyabilirdi. Deymn it, diyip oradan uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK-I MEMNU
HumorAşk-ı Memnu ama biraz absürt :) genel kültür mizahi, karamizah karışık .Okudukça hikayede değişik şeyler oluyor. Tamamen her şey komik bir şekilde karışıyor... . Aynada kendisine bakıp yanında Nihal'i düşündü. Ne yapacağını bilmiyordu, bu gerçek ola...