-GYM❤️ 1-

98 17 55
                                    

"Panasnya malam ni." Hanya mengenakan boxer dan singlet berwarna hitam dengan rambutnya dibiarkan berjurai jatuh ke hadapan Hwall  menggolek-golekkan tubuhnya di atas  katil sambil merungut kepanasan. Dia tidak dapat melelapkan mata kerana malam itu terlalu panas. Tak, actually dia tengah tunggu someone wish birthday dia esok. Malangnya tiada khabar berita daripada si dia sejak tadi. Telefon Hwall tidak berbunyi  satu hari ni. Tiada panggilan masuk mahupun noty whatsapp daripada Fae.

"Dah nak dekat pukul dua belas ni. Takkan dia lupa? Hwall berteka-teki sendiri.

Sekali lagi Hwall menukar posisi baringnya menghadap pada tingkap.

"Maybe dia dah tidur kot. Alah sampai hati dia." Hwall membenamkan mukanya ke bantal.

Selepas itu dia bangun mengambil fon di atas meja berdekatan katilnya. Dia memilih icon whatsapp dan membuka ruang chat Fae.

11:55 p.m
[Fae online]

"Eh Fae online lagi lah. Means dia tak tidur lagi lah kan. Aku try chat dia untuk bagi hint. Mana tau dia lupa ke esok should be hari apa. Minah ni bukan boleh dipercayai."

***

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

***

[Hwall online]

[Fae online]

***


Hi everything! Tak tidur lagi ke?

Nope. Tengah fikirkan someone.


Siapa lah gerangan yang bertuah tu.

Yang penting bukan kau, perasan. HAHA


Kevin lah tu. Dahlah aku nak merajuk.


Halah ngada. 
Sejak bila perangai kau macam budak-budak ni? Cringe duh.


Sejak kau hadir dalam hidup aku. ACIACIA

                                                            Hish mamat ni. Pandai buat pickupline bodoh dah sekarang. Boleh gila aku layan kau.                                                                                                                                                                         Btw, dah lama aku nak tanya. Asal kau pindah Tokyo? Kau tak kesian ke dekat mama. Kawan-kawan kau dekat Rivera Hood. 

Biarlah aku nak mulakan hidup baru dekat sini. Lagipun mama ok je. Dia banyak outstation dekat Tokyo. Sekali-sekala dia akan datang melawat aku.

Give you my heart (ADBY S2) [HOLD] Where stories live. Discover now