"Woi perempuan bangunlah.. sampai bila kau nak tidur hah?tanggungjawab kau dalam rumah ni adalah maid bukan mem besar.. kalau mem besar adalah Hyera sahaja.."
Dahi Hara ditunjal dengan jari telunjuk
"Sorry saya penat.. awak nak makan ke?saya masak.."
"Tak payah.. oh aku nak bagitahu kau Hyera akan duduk rumah ni dan kau aku nak layan dia elok elok sebab dia akan jadi wife ke dua aku.. FAHAM!.."
Jerkahan itu membuat bahu hara terhenjut
"F-faham"
Kaki Hara melangkah menuju kedapur untuk memasak beberapa makanan.. sepasang tangan melingkar di pinggang rampinnya membuat dia terkejut..
Sapa lagi kalau bukan Namjoon a.k.a suami nerakanya..
Namjoon's stan where are you??
Namjoon mencium leher Hara dengan sensual..
"Kau tahu kan kau cantik tapi hati aku dekat Hyera je.. dan kau tak ada hak pun untuk halang aku kahwin dengan Hyera."
'Takkan sedikit pun awak tak cintakan saya,Namjoon' molong Hara
"Cepat sikit masak tu terhegeh hegeh baby aku sampai terus dia nak makan"
"Nae awak.."
Namjoon melepaskan pelukan dipinggang hara lalu menuju ke ruang tamu untuk menonton kdrama..
Ting tong~
Namjoon bangun dari tempat duduknya lalu pergj kepintu..
"Oh baby.. i miss u so much dear" Namjoon dan Hyera mencium dan masuk ke ruang makan.
Tbc
Vote and comment
Abaikan typo
Jgn silent readers
Dosa palau
Aku sula kau kalau xvote..
YOU ARE READING
[COMPLETE]PSYCHO HUSBAND | KNJ
RandomRumah tangga yang dibina oleh hara dan namjoon sentiasa dipenuhi penderaan kepada gadis yang bernama park hara..