[7]

150 23 12
                                    

Hara's

Ting~

Aku menggapai phone yang diletakkan atas meja menanda satu notification masuk. Sejurus password dibuka terdapat satu apps yang dipanggil weverse.

"Yuhuuuuu!!!! Bts buat concert woiii. Ahaks hahahahaha yess ini ditunggukan woiii bts buat concert hiks free lak tu. Gelek kit. Akhirnya concert free jugak" ujar aku dengan perasaan yang gembira. Oii suami takde kau boleh lah memekak sana sini.

"What the-- ok asal Big Hit ok adakah ini fake hope. Cantik sial lightstick mots7 tu. Nak beli mesti Namjoon marah an. Limited yang ni hiks eomma tolong anak mu yini hiks. Hara mau lightstick most7. Eii Big Hit ni time aku pokai jugak dia nk keluar. Sama macam author time mood ada baru nak tulis cerita aku" keluhan kasar dilepaskan.

Tit
Tit
Tittt

Lantaklah bunyi macam mana

"Namjoon!!!!! Tolong saya plishh"

"Tolong apa?" Menjongket kening Namjoon

"Tolong belikan lightstick mots7 yang limited tu plish" aku membuat muka comel agar Namjoon membeli lightstick tersebut

"Tengoklah dulu. Aku tak janji. Oh btw 15-19 haribulan aku takde gi outstation dekat Japan" ujar Namjoon seraya memeluk pinggang aku. Suka daddy ni peluk mummy. Aku melilit di leher Namjoon dan sebamkan didada sasa jejaka itu. Ermm wangin even baru balik dari kerja. Ahaks pelikkan aku tahu..

Tbc
Abaikan typo
Jgn silent readers
Sila vote and comment
Jgn palau dosa

Adios

[COMPLETE]PSYCHO HUSBAND | KNJWhere stories live. Discover now