"Well karma. Kau buat dekat baby aku,aku balas balik"
Hara hanya menangis..
Namjoon menarik Hyera untuk merawat melecur yang dibuat oleh dirinya..
Sejak kejadian itu, Hara selalu menjadi mangsa Namjoon dan Hara hanya tahan apa yang Namjoon buat kepadanya. Orang kata cinta itu buta jadinya Hara memang sudah jatuh cinta dekat Namjoon sampai sanggup disakiti.
Ada kata kata untuk Hara yang degil??
"Woi! perempuan bukak pintu hik hik WOI ! Kau fikir rumah ni ada bibik ke? Hik hik" Namjoon mengetuk pintu bilik Hara dengan kuat. Hara membukak pintu dan terpancul lah muka handsome Namjoon dalam keadaan mabuk.
"Ya tuhan! Awak kenapa ni?" Hara menyoal Namjoon yang tadinya peluk taknak lepas
"Hiks hiks Hyera dia curang dengan aku hiks hiks apa salah aku weh? Kau pun mesti benci aku kan hehehe hiks hiks aku kejam hahahah tapi-"
Namjoon pengsan dalam dakapan Hara. Hara mepapah tubuh sasa itu dan meletakkan diatas katil milik Hara..
"Good night husband. I love u" Hara menyelimut tubuh Namjoon sehingga dada bidang lelaki itu. Hara mengambil beberapa biji bantal dan meletakkan diatas sofa untuk dia tidur. Gila nak tidur dengan Namjoon, salah pagi dia bangun kang kena terenjang dengan Namjoon habis Hara jawabnya.Akhirnya terlelap mata Hara..
Tbc
Abaikan typo
Sila vote and comment
Jgn silent readers
Aku sula kang.Adios
YOU ARE READING
[COMPLETE]PSYCHO HUSBAND | KNJ
RandomRumah tangga yang dibina oleh hara dan namjoon sentiasa dipenuhi penderaan kepada gadis yang bernama park hara..