"Joonhae!! Jangan main jauh sayang"laung Namjoon kepada anaknya. Hara yang duduk di atas tikar itu di pandang, langkah di cepatkan pergi ke arah isterinya.
Kepala di rebahkan di atas peha milik Hara. Rambutnya di usap oleh Hara
"Mummy, daddy rasa lah kan kita bagi adik dekat Joonhae nak?" Dada Namjoon di tampar kuat oleh Hara.
Nakal daddy ni!!
Panggilan 'awak,saya' bertukar 'daddy,mummy'. Itupun kehendak Namjoon dan Hara hanya turutkan sahaja
"Sakit~ish orang main main pun tak boleh" tangan Namjoon tidak lepas mengurut tempat yang di tampar oleh Hara
"Daddy gatal sangat kan padam muka. Daddy, jom balik dah nak gelap ni" pipi Namjoon di cubit dengan geram.
Eii pipi tu makin chubby!!!
"Joonhae ah, jom balik"
"Nae~" sahut Joonhae
"Papa, masa dekat sekolah kan cikgu suruh papa dengan mama datang sekolah hari rabu minggu depan"
"Ohh!nanti mama dengan PAPA pergi. Pukul berapa?" Tangan nya ligat memandu dengan cermat
"Pukul 10:00 pastu boleh balik dengan mama papa" Joonhae saja kuatkan lagi radio kerana artis kegemarannya bernyanyi.
"Daddy tak busy ke?" Tangan Hara di genggam
"Its ok, daddy tak busy sangat. Lagipun daddy boleh je batalkan meeting" riak nya anda encik suami
"Dah sampai" Joonhae dengan cepat turun dari kereta. Tak sabar nak berfanboy lah tu😒
Tangan Hara di capai lalu di letakkan di dada bidang nya
"Kuatkan? U know what sayang, even daddy dalam hospital mental tu, uncle Park kata mummy dah pergi dari Korea. Masa tu daddy macam gila bagai nak rak cari mummy hehehe bangtan jelah daddy tak boleh keluar lagi sebab condition daddy pun 50/50 sebab tu daddy tak cari mummy"
"Daddy, please jangan cakap pasal ni lagi. Mummy penat tau mummy just nak daddy tahu mummy sayang dekat daddy walaupun daddy buat something dekat mummy" pinggang Namjoon di peluk longgar.
Luar pun korang nak sweet ya😝 hormat aku yng single ni keyh tiber..
"Oh btw, kenapa daddy suka kacau mummy eh dekat sekolah menengah dulu?" Ha ambik kau soalan maut😛
"Er er sebab mummy cute masa tu and daddy memang suka dekat mummy tapi u know Hyera boleh buat apa je asalkan someone tu jadi hak dia"
Oh bercakap dengan Hyera.. dia dah meninggal kerana di rejam oleh para Army k Tiber agaga.. joke.. dia kahwin dengan Woobin uhuk
Sapa nak woobin pm aku😂
"Mummy, thanks sebab bagi daddy Joonhae, thanks sebab kuatkan semangat masa bersalin, thanks jadi isteri untuk daddy.. kalau boleh putar masa daddy taknak dera munmy tapi masa tu penyakit daddy yang kawal. Thanks be good mother, wife, soulmate, my oxygen, my lungs and my everything. I will appreciate it. Thanks jugak sabar dengan karenah daddy, thanks for it daddy tak boleh nak list kan hehe. And thank you lahirkan hero daddy."
"Most welcome,daddy. Thanks lawan penyakit itu, thanks jadi husband mummy,thanks jadi semangat buat mummy, you are my everything. No one can replace you in my heart. Semua tu memang tugas mummy" muka Hara takyah cakap lah merah habis. Mukanya disorok didada bidang Namjoon
"Mummy, cerita ni dah nak habis jom bagi adik dekat Joonhae" tubuh Hara di angkat dengan gaya bridal style. Terjeri Hara apabila di angkat begitu.
"Yah Namjoon ah turun kan mummy lah.."
Tamat
Begitulah al kisah nya.. cehh agaag.. maka dengan ini psycho husband melabuh kan tirai.. tunggu special chapter k.. thnks yang mana support aku.. aku hargai sangt..
Aku thu cerita aku merapu.. okkkk kepada ghost readers.. aku nk marah pun xde gunanya.. BERAT SNGT KE TNGAN KAU NK TEKAN VOTE AND COMMENT TU?? *bernafas dengan tenang* .. ok lh see u at special chapter bye..
YOU ARE READING
[COMPLETE]PSYCHO HUSBAND | KNJ
אקראיRumah tangga yang dibina oleh hara dan namjoon sentiasa dipenuhi penderaan kepada gadis yang bernama park hara..