"Good night husband. I love u" Hara menyelimut tubuh Namjoon sehingga dada bidang lelaki itu. Hara mengambil beberapa biji bantal dan meletakkan diatas sofa untuk dia tidur. Gila nak tidur dengan Namjoon, salah pagi dia bangun kang kena terenjang dengan Namjoon habis Hara jawabnya.Akhirnya terlelap mata Hara..
Namjoon mencelik mata lalu menggosok untuk menghilangkan kabur. Dia menoleh kearah sofa yang berdekatan dengan katil itu. Namjoon bangun dari baring lalu pergi ke sofa. Tubuh kecil Hara di angkat dan diletakkan diatas katil. Namjoon menyelimut Hara dan keluar dari bilik itu..
Pagi~
"Hara, tolong aku weh. Aku nak pergi pejabat ni dah lambat. Matilah aku dengan papa nanti" ujar Namjoon seraya menghulur tali leher berwarna hitam tanpa corak.
Lengan Namjoon melilit di pinggang gadis itu dan menghapuskan jarak antara dia dan Hara. Setelah siap Hara membetulkan sedikit kedutan pada baju kemeja dan tali leher.
"Handsome" gumam Hara.
"Thanks. Nak hadiah" Namjoon memberi ciuman pada pipi dan bibir kecil Hara.
Membahang satu muka. 😶
"Aku balik nanti lunch. Masak je ok. Oh btw pakai cantik cantik tau heheh aku nal bawak kau satu tempat. Bye" sekali lagi Namjoon mencium di dahi luas milik Hara.
"Ok. Take care" Hara menghantar kelibatan Namjoon dengan lirik mata.
Korang rasa Namjoon dah jatuh cinta dengan Hara?.. fikirkan lah😊.. last aku update ni tau.. lpsni busy dgn hw..
Tbc
Abaikan typo
Sila vote and comment
Jgn silent readers
Dosa Palau.. u knowAdios
YOU ARE READING
[COMPLETE]PSYCHO HUSBAND | KNJ
RandomRumah tangga yang dibina oleh hara dan namjoon sentiasa dipenuhi penderaan kepada gadis yang bernama park hara..