[17]

122 20 6
                                    

"Oh patutlah ini kerja kau masa aku tak ada kan? Kau macam perempuan murah tau tak? Baik Hyera dari kau"

Krakk!!

Hati Hara berkecai apabila kata kata Namjoon itu seolah olah banding dirinya dengan Hyera. Namjoon mengheret tangan Hara kuat lalu memgurung di bilik bawah tanah.

"Kau jangan makan. Before that aku nak buat kau terseksa dulu hahah" dan mulalah agenda suami isteri. Bilik itu dipenuhi dengan jeritan dan desahan pasangan itu.

"Bagus kau buat hehe senang sikit kita nak buat Namjoon makin benci Hara dan kau boleh ambil hak kau balik" ujar Hyera sambil membelai dada bidang Woobin.

"Macam mana dengan anak aku? Ok dalam tu" tanya Woobin. Jahat mana pun dia, dia tetap ambil berat pasal bayi itu.

"Sorry dia bukan anak kau. Dia anak Namjoon lupa ke?"

"Hahah dia anak aku. Ok lah aku bagi dulu kau pada Namjoon pastu baru boleh kau bagi anak tu dekat aku" saja mahu bermain api dengan Hyera

"Ishh yelah yelah. Jumpa aku malam tempat biasa ok jangan lewat" Hyera mengambil tas tangan nya lalu melangkah kearah pintu sempat dia berpaling kepada Woobin dan mengeyit mata.

sila maki Hyera

Woobin membalas dengan senyuman gatal dan lari sikit pergi kearah Hyera lalu mencium bibir itu.

Tbc
Abaikan typo
Sila vote and comment
Jgn silent readers
Dosa Palau
Adios

[COMPLETE]PSYCHO HUSBAND | KNJWhere stories live. Discover now