❤️Podziękowania❤️

2.2K 110 54
                                    

Moje kochane kartofelki! 

Pod każdym rozdziałem starałam się nie pisać za dużo od siebie, żeby was nie zanudzać. Więc pozwólcie, że w tym rozdziale trochę się rozwinę i napiszę wszystko co leży mi na sercu.

Na początku chciałabym podziękować każdemu kto przeczytał chociaż jeden rozdział mojej książki. Dziękuję każdemu z osobna za każdą gwiazdkę i każdy komentarz. Było mi bardzo miło widząc, że komuś podoba się to co tworzę i moja praca nie idzie na marne. Jeśli czytają to osoby, które są ze mną od początków, to wiedzą, że między rozdziałami były bardzo długie przerwy, a mimo to znalazły się osoby, które znalazły dla mnie cierpliwość i dalej regularnie czytały moje rozdziały. To wszystko bardzo dużo dla mnie znaczy i daje motywację do dalszej pracy! Nigdy bym nie przypuszczał że ta książka osiągnie taki sukces, ponieważ zdobyła prawie tysiąc gwiazdek! Moim zdaniem to bardzo dużo i bardzo się cieszę, że aż tak się spodobało!

Planuję napisać więcej książek głównie z motywem BSD i może BTS
:33

Mam pomysł na kolejną książkę z Dazai'em! Za którą już się zabieram!

Napiszcie mi proszę kto jest waszą ulubioną postacią z BSD i (jeśli lubicie) ulubionym członkiem BTS.

DZIĘKUJĘ❤️

Online Suicide | Osamu Dazai x Reader [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz