Ravend- karakeddy.
-
Mia'nın annesi, Laverne (ona adıyla seslenmemi istedi.) Kolumdaki kesiği sarmaya çalışırken bir yandan da Mia'nın yanağına buz tutuyordu.
“Kapıya çarptığınızdan emin misiniz? Nasıl aynı anda, aynı kapıya çarpıp biriniz elmacık kemiklerini ezdi biriniz de kolunu kesti anlayamadım!”
Mia'ya doğru eğilip,“ Yalan söylemekte çok kötüsün.” dedim.
“Büyütülecek bir şey yok anne,sen bir de karşı tarafı görecektin va-”
Dirseğimle karnına vurup susturdum.
“Şaka yapıyor,kapıya ne olacak yoksa?” dedim zoraki gülümsemeyle.
İşin doğrusu,okuldan çıkarken biraz tepki almıştık ama kimse dokunmaya cesaret edememişti.
Biraz mı? Hayatın boyunca hiç duymadığın kadar çok hakaret işittin,Deniz.
Birkaç sokak ilerlediğimizde yedi kişi önümüzü kesmişti.
Deli gibi vurmuşlardı,yedi kişiye karşı pek şansımız yoktu. Biri bıçakla kolumu yaralamıştı. Çınar bizimle değildi.
“Biraz dikkatli olun kızlar, lütfen. Mia sen Deniz'e evi gezdir hayatım. Ben de yemekleri yapmaya başlayacağım.”
Mia kafasını salladı,tek tek odaları gezdik. Sonra Mia'nın odasında oturduk. Bir süre ikimiz de konuşmadık. Sessizliği ilk bozan ben oldum,
“Özür dilerim,benim yüzümden yine başım derde girdi... Kara kedi gibi bir şeyim, sadece uğursuzluk ve şanssızlık getiriyorum.”
Gülümsedi,bana doğru yaklaştı,“sanırım kara kedilere bayılıyorum ve şans umurumda değil.”
Elim siyah, muazzam tenine gitti bir anda. Beni öpmesini bekledim,istedim de ama biz öyle değildik, aramızdaki şey kelimelerle ifade edilecek cinsten değildi ve hiç kimseye benzemiyorduk.
Aramızdaki mesafeyi tamamen kapatıp bana sarıldı. Hayatımda ki en nefes kesici an olabilirdi.
Kollarımla onu sardım. Kaç dakika öyle kaldık bilmiyorum,en sonunda Mia, “Benimle gerçekten çıkar mısın? Ne bileyim birlikte dayak yeriz, ağlarız, güleriz... Ama birlikte olalım. Seni seviyorum, belki de bu yanlıştır ama umurumda değil,ömrümün geri kalanındaki tüm yanlışları seninle yapmak istiyorum.”
Derin nefes alıp daha sıkı sarıldım.
/“Kendi planlarımızı yapıyorduk, ama kaderin de planları olduğunu unutmuştuk.”/
Merkür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtimallerin Heyecanına Üzülüyorum G×G [TEXTİNG]
Short Story"Hep içimizde bizi mahveden bir his ya da iz var." Merkür.