|13.|

1.8K 130 18
                                    

Son feci bisiklet- rahatsız vals.

-

Çalan kapıyla ayaklarımı yere süre süre açmaya gittim.

Gelen Çınar ve 2. Valiziydi.

“hoş geldin bebeğim. Ee eşyaların bu kadar mı?”

Ayakkabılarını çıkarıp terlikleri giydi,“ hoş buldum, evet ya birinde ıvır zıvırlar var diğeri de kıyafet falan.”

Kiraladığı ev eşyalıydı zaten.

Birlikte ona ayırdığım odaya gittik.

“Ya yanlış anlama ama gerçekten ben kalacak yer bulurum. Benim için uğraşma.”

Elimle yüzümü sıvazladım,“ ya salak mısın sen? Senin için uğraşmayacaksam başka kimim var?”

Gidip sarıldım, hâlâ sarılı vaziyetteyken odayı inceliyorduk.

“benim için fazla büyük ayrıca,salon da kalabilirim.”

Yumruğumu sırtına geçirdim,acıyla yüzünü buruşturunca yanlış fazla güçlü vurduğumu anladım ve hemen pişman oldum.

Savunma sanatları falan filan.

“ ya özür dilerim çok acıdı mı? Ama ne yapayım sen de sinir ediyorsun! Artık tek kelime duymak istemiyorum,burada kalacaksın. Zaten yatak dolap falan da var. Ama beğenmezsen yenilerini almaya gidebiliriz.”

Yatağın üstüne oturdu,“hayır güzeller. Teşekkür ederim her şey için küçük ninja.”

Gülümsedim.

Çınar,şu deli saçması gezegen de tutunabildiğim tek gerçekdi.

“Mia'yı çağırdım,sorun olur mu?”

Kafasını olumsuz anlamda salladı,“hayır canım,nasıl istersen öyle olsun.”

Ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm,“hadi gel yemek yapalım sonra eşyalarını yerleştirelim.”

Çınar salatayı yaparken ben de bonfile kızartıp, pirinç pilavı yaptım.

Tariflerini izlediğin yemekleri ilk kez yapıyorsun.

çorba yapayı-” sözümü bölen,çalan kapı oldu.

“Mia gelmiştir,ben kapıyı açayım.”

Kafasını sallamakla yetindi.

Aynadan üstüme baktığım da hâlâ pijamalarla olduğumu görünce çığlık attım.

“Deniz iyi misin? ne oldu? Aç kapıyı.”

Mia'nın sesini duyunca yine çığlık attım.

Sakin ol,artık ceza verecek bir annen yok.

Ben aynaya bakıp defalarca bunu tekrarlarken Çınar gelip kapıyı açmıştı.

Mia kollarımdan tutup beni kendine çevirdi,“ne oldu?” dedi tekrardan.

Kafamı birkaç kez salladım.

Evet,artık ailen yok.

“hiç bir şey olmadı. Hadi içeri geçelim.”

Sanırım onunla artık arkadaşsın.

Bilmiyorum.

Sofrayı birlikte hazırlamış,yemek yemeye başlamıştık.

Çınar yeni çıkan bir filmden bahsediyor ve gitmemiz gerektiğini dile getiriyordu.

“Seninkiler hiç aradı mı?” dedi bir süre sonra Mia.

İhtimallerin Heyecanına Üzülüyorum G×G [TEXTİNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin