Haluk Levent- ben bu gece ölmezsem.
-
Çınar: bebeğim sen naptın öyle
Çınar: işte benim kızım!
Çınar: kurtul o zilli arkadaşlarından.
Deniz: iyi hoş diyorsun da,yine ceza aldım aq
Çınar: çüş artık bu yaşta!
Çınar: Saçmalık.
Çınar: Tam olarak neyi öğrenmişler?
Çınar: Ne dediler benim minik civcivime?
Deniz: ben konuşurken biri video çekip internete atmış.
Deniz: Bir de şey yazmışlar,“Ailesi için hep onur kaynağı,çevresine örnek olan, Altan ve Beste Acar'ın kızları Deniz Acar herkesi şaşırttı! Çevresine ateş püskürdü ve tehditler savurdu. Eşcinsel bir kızı savunarak herkesi şaşkına çevirdi.”
Deniz: Burada bir yanlışlık yok mu ya?
Deniz: Ben durduk yere kimseye karışmadım,neden onların Mia'ya psikolojik şiddet uyguladığı da yazmıyor?
Deniz: Neyse.
Deniz: Bizimkiler de haberleri görmüş,başladılar “sen bizim imajımızı nasıl zedelersin? Aile onurumuzu ayaklar altına alıp bir eşcinseli korumuşsun,sen de mi onun gibisin...” falan filan.
Deniz: Uzaktan bakan çoğu insan yerim de olma hayali kuruyor. Kim böyle bir hayat yaşamak ister ki?
Deniz: Ben gözde değil sıradan olmak istiyorum. Kimse kafasını çevirip bakmasın,küfür etmem yadırganmasın, sürekli her hareketime dikkat etmem gerekmesin, pijamalarımla dışarı çıkabileyim.
Deniz: Ne bileyim ya,bir kadını sevebilme olasılığımın olduğunu söylediğimde ölüm tarihlerini söylemişim gibi davranmasınlar.
Deniz: Sırf böyleyim diye,panseksüelim diye, yıllarca homofobik gibi davrandım. Kendimden nefret ediyorum,Çınar.
Deniz: Zavallının tekiyim. Korkağım.
Çınar: değilsin bebeğim,seni buna zorladılar.
Çınar: senin o sözde elit ailen; para,onur,isimleri ve bir sürü saçmalık yüzünden robot gibi davranmanı istediler. Senin hiçbir suçun yok,güzelim. Böyle düşünme. Gerçekte mükemmel bir kalbin olduğunu biliyorum. Görebiliyorum.
Çınar: eğer öyle olmasaydı,sırf beni o aşağılık pisliklerin elinden kurtarmak için bir ton dayak yemezdin.
Çınar: onca öğrencinin okul harcını ödedin, babanın parasıyla bile değil.
Çınar: düzenli bağış yaptığın yerler var.
Çınar: gerçekte,yeryüzünde ki her şeye saygı duyuyorsun ve çok kibarsın.
Çınar: En önemlisi de ne, biliyor musun minik sarı ninjam?
Çınar: Yerin de başka biri olsaydı,davul zurnayla duyururdu ama sen bunların hiçbiriyle şuana kadar övünmedin,hatta benden başka kimse bilmiyor.
Çınar: Kendine haksızlık etmeyi bırak,sen olduğun gibi mükemmelsin. Başkalarının bilmiyor olması aksini kanıtlamaz.
//“ sen bunları görmemek için karanlık odada oturdun. Sonra yokuşu inip kendini öldüreceğin yere gittin.”//
Merkür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtimallerin Heyecanına Üzülüyorum G×G [TEXTİNG]
Cerita Pendek"Hep içimizde bizi mahveden bir his ya da iz var." Merkür.