Twice ile birlikte yeni yurtlarına geldim ve yerleşmelerine yardım ettim. Sonra beraber koltuğa oturduk ve ayrıntıları konuşmaya başladık.
"Eveeet kızlar önceden dediğim gibi artık Detached Entertainment ile çalışıyorsunuz. Her şey de özgürsünüz. Ailelerinizi istediğiniz zaman görebilirsiniz, istediğiniz zaman albüm çıkarabilirsiniz, istediğiniz zaman konser verebilirsiniz, fan meeting düzenleyebilirsiniz. Ve daha fazlası. Sizden tek ricamız kendinizi yormayın ve bir şey yapacağınızda bize haber verin" dediğimde boğazım kurudu ve biraz öksürdüm.
Ardından Mina bana baktı ve "Yani her şeyde özgür müyüz?" dedi heyecanla. Bende ona dönerek "Özgürsünüz. Ama tabii bazı şeyler olacak. Mesela önlemler almamız lazım, çünkü sasaengler var" dedim Nayeon'a bakarak. Başını öne eğdi. Sanırım korkuyordu. Bende Nayeon'a bakarak güven verici bir gülümseme ile "Merak etme unnie. Sana bir şey olmayacak. Bu konu hakkında sıkı önlemlerimiz var, merak etme" dedim. O da bana bakarak "Teşekkür ederim" dedi. Ben de ona gülümsedim ve ayağa kalkarak hepsine bakıp "Şirkete sabah saat 8 de geleceksiniz. Araba göndereceğim. Sizi alacak. İstediğiniz zaman çıkabilirsiniz. Saat fark etmez. Ama 8 de şirket'te olmalısınız. İyi geceler~" dedim ve eğilerek selam verip anahtarı bana en yakın üye olan Sana'ya verip hepsine gülümseyerek yurt'tan çıktım.
~~~~~~Dün bu bölümü salmayı unutmuşum bende şimdi salim dedim.~soo young
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMSIZ K-POP
Fanfictionİdoller özgür olsaydı ne olurdu? Kpop idollerini kurtaran şirketimiz idollere özgürlük tanıyor. Normal insanlar gibi olmaları için fırsat. *Watty de bu ad ve bu kurguda ki ilk k-pop kitabı."