RED VELVET

7 2 0
                                    

Red velvet'in şirketinin önündeydim. Kapıdan girdim. Nerdelerdi hiç bir fikrim yoktu ama tahmin ediyordum bu saatte mutlaka pratik odalarında olabilirlerdi. Pratik odasına gittim ve tahmin ettiğim gibi ordalardı.

Yorulmuş ve terlemiş bir yapıları vardı. Yanlarına gittim. Onların yanına giderken topuklu ayakkabım ses yaptığı için hepsi bana baktı. "Merhaba kızlar" dedim yüzlerinde herhangi bir tepki yoktu.

Normal bir şekilde İrene "Merhaba ama fanlar buraya giremez bizde çalışıyoruz zaten, yani meşgulüz" dedi.

Bende "Ben bir fan değilim ama sizi sevdiğim doğrudur..." yüzüme anlamsızca bakıyorlardı. "Nasıl yani?" dedi Joy. Bende devam ettim yarım kalan cümleme "Ben Soo-min Detached Entertainment şirketinin kurucularından biriyim"

Wendy "Buraya neden geldiniz peki?" dedi. "Buraya sizin için geldim, yani sizi götürmek için" dedim. Surat ifaderi sertleşmişti. Yeri "siz ne dediğinizi duyuyor musunuz!?"

"Detached Entertainment özgür bir şirket yani bazı kuralları var tabiki ama bu kadar değil küçük kurallar. Ailelerinizi istediğiniz zaman görebileceksiniz, istediğiniz zaman yemek yiyebileceksiniz. Kısacası özgür ve mutlu olucaksınız bu kadar kısa süre uyumayacaksınız. Erken saatte başlamıyacaksınız pratiğe..." dedim, sevinmişe benziyorlardı.

Seulgi "Siz ciddi misiniz? Çünkü bunlar bizim için imkansız" dedi. Bende "Evet ciddiyim ama artık çıkalım mı?" dedim çünkü zamanımız kısıtlıydı.

Wendy "bizim üstümüzü değiştirmemiz lazım bekleyebilir misiniz?" dedi bende başımı salladım.

Biraz bekledikten sonra Red Velvet grubu heyecanlı bir şekilde geldiler.

"Çıkalım artık." dedim ve dışarıda onlar için bekleyen arabaya bindiler bende kendi arabama bindim. Ve Red Velvet'in yeni yurduna gitmeye başladık.

BAĞIMSIZ K-POPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin