Exo grubunun olduğu kata gelmiştim. Pratik odasında oturuyorlardı. Bende yanlarına gittim. "Merhaba arkadaşlar" şaşırmış olacaklardıki ciddi bir yüz ifadesi takındılar.
"Merhaba! Ama seni ilk defa görüyorum, kimsin?" dedi Suho. Kendimi tanıtmak için normal bir yüz ifadesi takındım bende "Ben Sude ama siz bana Soo-min diyebilirsiniz" dedim.
"Önemli bir şey demek için geldim buraya ama tek gitmicem sizlerde benimle geleceksiniz" dedim anlamamış bakışları ile bana bakıyorlardı. "Açıklayacağım..." derin bir nefes alıp devam ettim. "buraya Detached Entertainment şirketinden geliyorum"
Chen "neden oraya gelmemizi istiyorsun?" dedi
"Detached Entertainment özgür bir şirketi temsil ediyor. İstediğiniz zaman çıkabilir, ailenizi görebilirsiniz bu karar size ait. Yemek yeme saatlerinde ve dışarı çıkma saatlerinde özgürsünüz. Bunun size iyi geleceğini düşünüyoruz."
Üyeler şaşırmış olacakki birbirlerine şaşkın şaşkın bakıyorlardı.
"Daha mutlu olacaksınız bana güvenebilirsiniz" dedim ve onları konuşmaları için yanlız bıraktım, ve bir 5 dakika sonra dışarı çıktılar.
Kai "Gerçekten herşey özgür mü?"
Bende "Ha tabiki bazı kurallar olacak ama bu kadar değil..."
Üyeler biraz kararsızdı.
"Ama aileniz bu karara daha olumlu bakacaklardır. Onlarıda düşünün sizi görme saatleri daha fazla olacak. Ne dersiniz?"
Baekhyun "Bence çok güzel bir şey biz kabul ediyoruz geleceğimiz için en önemli karar bu" dedi ve gülümsedi.
"O zaman yeni yurdunuza gidelim detayları orada anlatacağım"
Dedim. Başlarını sallayarak onayladılar. Onları ikna etmek zordu ama başardığım için mutluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMSIZ K-POP
Fanfictionİdoller özgür olsaydı ne olurdu? Kpop idollerini kurtaran şirketimiz idollere özgürlük tanıyor. Normal insanlar gibi olmaları için fırsat. *Watty de bu ad ve bu kurguda ki ilk k-pop kitabı."