İTZY-Yurt

6 4 0
                                    

İtzy üyeleri eve geldiklerinde onlar istedikleri odaya yerleşmelerini ardından ise oturma odasına gelmelerini istedim.  Üyeler oturma odasına toplanınca yerden kalktım ve kızların önünde durdum.

"Kendimi tekrar tanıtmama gerek olduğunu sanmıyorum ancak sizin artık Detached Entertainment'te çalıştığınızı belirtmek isterim. Bu şirketin özelliği kpop idollerine özgürlük tanınması. Gerçekten kurdukları idol hayatına geçmeleri." durdum ve üyelere baktım. 

Hepsi sevinçle beni dinliyorlardı ve bu sevimli halleri onları bir kavanoza alıp tüm kötülüklerden saklama isteği doğuruyordu.

Chaeryeong "Cho Hee unnie özgürlükten kastın tam olarak ne?"diye sorunca derin bir nefes aldım.

Bunu açıklamak gerçekten zorlayıcıydı. "yasaklar yok, kurallar yok ve mecburiyet yok. Sizi zorlayacak şeyler yok. Siz isteyince ailelerinizle olabiliceksiniz. İstiyince konser gibi aktiviteler yapıcaksınız ya da istediğiniz tarihte şarkı çıkaracaksınız."

Bana umut dolu gözlerle bakarlarken gülümsedim. Ryu jin meraklı bir ses tonuyla "hiç mi kural yok?" dedi.

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp "malesef..." dedim. "bir kaç küçük kural var ama onları sonra anlatırım şimdi dinlenin lütfen" Yuna beni başıyla onayladı ve Yeji'ye anahtarı verdim.

Sevimli küçük çocuklar gibiydiler ve bu beni diğer gruplar ile tanışmak için heyecanlandırıyordu.

BAĞIMSIZ K-POPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin