,, Oprosti. " rekao je te me zagrlio.,, Očekujem da mi sve ispričaš." rekla sam te sjela na kauč.
Pričao mi je kako se je zaljubio u nju u srednjoj školi. On je bio kapetan nogometnog kluba u školi, a ona navijačica.
Bili su punih 3 godine skupa no ona ga je sjebala. Totalno.
Otišli smo u moju sobu i zabavljali se pričali, igrali briškule i zezali se.
Osjetila sam se umornom i legla sam, a on je legao pored mene. Njegova prsa bila su prislonjena na moja leđa.
Desna ruka bila mu je prebačena preko mog tijela. Polako sam sklapala oči i sklapala. Dok se nisu u potpunosti zatvorile.
Zrake sunca probijale su se kroz moj prozor te padale na mene. Osjetila sam dodir oko svojih obraza koji je učinio da se sva naježim. Polako sam otvarala oči i prva osoba koju sam vidjela bio je Paolo.
Željela sam da je ova slika trenutno slika koju želim vidjeti cijelog života.
No jesam li pretjerala?
On me je odbacio u školu i otišao trenirati sa ostalim igračima.,, Hej. " rekla sam .
,, Hej slatkice." rekla je Katrina.
,, Nisi neke volje. " rekla je.
,, Iskreno i ne baš." odvratila sam -,, Neka mi je muka u trbuhu. "Ušle smo u staru prašnjavu učionicu povjesti i sjele u predzadnju klupu.
Profesorica je idalje pričala o povjesti nogometa. Uzela sam olovku u ruku te bezveze šarala u crvenu bilježnicu i gledala kroz prljavi prozor.
Vidjela sam tamo Paola. Igrao je sa loptom kao da je on izmislio nogomet.,, Čemu je taj prozor zanimljiviji od današnje teme? " prekinula me je u razmišljanju profesorica.
,, Današnje teme?
Kako ovo može biti današnja temaaaaa?!
Već glupih 5 sati slušam ovo sranjee!
Koja mi korist o povjesti nogometa? Koja korist?!" počela sam se derati kroz cijelu učionicu.Profesorica me gledala jako ljutito. Znala sam što mi se sprema.
,, Ali ravnatelju, već 5 sati slušamo isto sr... gradivo." pravdala sam se ravnatelju.
,, Znam gospođice Summer, ali ako je to u programu.. " mlatarao je rukama.
,, Jel to uopće u programu?" upitala sam ga i on se je zamislio.
,, To nije nešto čime bi se ti trebala zamarati. Idi sad nemoj da se ponovi slična situacija.
Ovaj put ćeš proći bez ukora i bez pozivanja roditelja. Budi pristojna prema profesorina.
Oni te uče o životu." rekao je.,, Hvala." rekla sam ustala se i krenula izaći iz ravnateljove kancelarije no okrenula sam se i jasno mu rekla :
,, Oni me uči o povjesti nogometa. O bože o toga ću sigurno imati koristi u životu. "
Kad sam izašla ispred vrata me je čekao Paolo.
,, Praviš probleme?" rekao je i nasmijao se.
,, Ne velike. Samo su mi dosadile neke stvari. " odgovorila sam mu te ga zagrlila.Prebacio je svoju desnu ruku na moje desno rame. Zagrlio me je i izlazili smo iz škole. Došla sam kući i zatekla svoje rođake iz Australije. Kada sam ugledala tetku Ell noge su mi samo počele trčati u poskočile su joj u zagrljaj.. Mnogo mi je nedostajala.
,, O bože tetka, mnogo si mi nedostajala! " vikala sam od sreće.
,, I ti meni... narasla si, velika cura. Uz to čula sam da izlaziš sa nogometašom onim mladim dečkom." rekla je i sjela grleći me te mi tako dala do znanja da se trebamo puno raspričati.
Nakon što smo pričale punih 2 sata o njenim problemima, o mojim problemima sjele smo napokon na večeru. Na mom tanjuru se je nalazio filet piletine, pire krumpir te pokraj toga zelena salata i grah po njoj.
Obožavam to jesti. Bili smo kao prava obitelj.
Pogledala sma u sat sasvim slučajno te shvatila je 20:00 h. Nakon što sam brzinski pojela te očistila za sobom obukla sam se i izletjela van.
Paolo me je odveo na zidić pokraj Howbarra.
Odnosno na neku klupicu smo sjeli.,, Ovdje gdje smo se upoznali, želim te nešto pitati." rekao je.
,, Reci." rekla sam i držala ga za ruke dok smo gledali more sa druge strane zidića.
,, Želiš li biti moja? " upitao je.
Pogledala sam u njega te sreća je brzo otkrila moje zube i nasmijala sam se.
Uhvatila sam ga za ruku i odgovorila mu.Što mu je odgovorila vjerovatno se pitate. Vjerujem da većina vas zna Summerin odgovor,ali oni koji ne znaju neka ostave ⭐ i krenu stranicu dalje. Voli vas vaša Myrinnado 🦋!
YOU ARE READING
Summer Grey
RomanceAmbicioznu mladu djevojku očara mladić sa terena. 02.05.2020. - #66 in romance.