Dan 23

240 15 9
                                    

,, Kako netko može pričati tako o svom sinu? Oni kao da njega ne vole. Osim naravno oca mu. Samo ga on voli očigledno. " pravdala sam se Katrini.

,, Ispočetka su mi se svi čini super, a zapravo i nisu toliko divni. Iskreno žao mi ih je sviju pomalo." govorila mi je mlahatajući rukama.

Dok smo razgovarale neki dečki iz mog razreda snimaju uživo na starom mostu koji je visok sigurno 21 metar. Snimaju Matthewa  kako se razmišlja hoće li skočiti.

,, Ti si lud stari.." rekao je dečko sa instagrama.
,, Nemoj stari ubit ćeš se." rekao je drugi.
,, Samo skoči ne slušaj ih. " počeli su drugi dečki.
,, Ajde, ajde" samo su ga nagovarali.

Pokazala sam Katrini i odmah smo na biciklima odjurile do starog mosta. Sišla sam sa bicikla i gurnula ga na pod. Potrčala sam
prema njemu. Neću stići, već se je popeo na staru metalnu gredu mosta. Počela sam trčati sve brže. Pomakao je jednu nogu sa mosta i stavio ju u prazno. Potrčala sam i....
Uhvatila sam njegovu ruku te ga povukla za sobom. Pao je na mene.

,, Koji ti je kurac?" upitala sam ljutito te ga gurnila od sebe.

,, Zezali smo se." rekao je.

,, Da izgledalo je kao da se zezate, samo što nisi pao. " bila sam sve ljuća i ljuća.
,, Znači prepala si se radi mene." rekao je.

,, Mrzim te. " rekla sam te krenula kući.

Potrčao je za mnom te me uhvatio za ruku i naglo okrenuo.

,,Što hoćeš? upitala sam ga.

,, Tebe." rekao je.

,, Žao mi je..." rekla sam te se okrenula i nastavila hodati prema biciklu.

,, Znaš lijepo je znati da je nekome stalo do mene. " rekao je Matthew, a ja sam se samo zaustavila.

Hoću li se vratiti ili ću nastaviti hodati???!! Što da u radim??!? Ipak ću nastaviti. Mora misliti da mi stvarno nije stalo do njega.

PAOLO pov.

Došao sam ispred vrata Summerine kuće. Vrijeme je da uđem i da joj kažem.
Čujem biciklo sa kraja ulice. Približava se sve više i više. Pa to je Summer.

,, Summer. " rekao sam.

,, Paolo, što ti radiš ovdje?" upitala me je zbunjeno.

,, Došao sam popričati sa tobom. Ozbiljno je. " rekao sam.

,,Drago mi je da si dobro. Hajde uđi porazgovarati ćemo unutra." rekla je te me zagrlila i krenuli smo polako prema vratima.

,, Htio sam ti reći ovo na dan kada sam imao nesreću. Taj dan sam išao tebi ali sam imao udes, pa ti nisam uspio reći. Sada kad su me pustili iz bolnice odlučio sam ti reći." rekao sam uhvativši je za ruke.

,, Uredu Paolo što je to tako bitno plašiš me." upitala me je skroz preplašeno.

Summer pov.

,, Uredu Paolo što je to tako bitno plašiš me?" drhtajući od straha sam upitala.

Što joj to Paolo ima reći? Što mislite što joj treba reć? Ostavite

! Volim vas, vaša Myrinnado. 😊

P. s. ovaj dio je malo kraći jer nisam imala vremena previše, a htjela sam izbaciti novi dio da mi vi puno ne čekate.😊

Summer GreyWhere stories live. Discover now