Dan 9

328 13 5
                                    

>> U budućnosti <<

,, Što? Ne možeš mi to napraviti???!! Što je sa tobom kvragu Paolo. Jebo me dan kad sam te upoznala!!!! " vikala sam počela plakati i zalupila vratima stana.

,, Summer!" vikao je silazeći niz stapenice zgrade.
Htjela sam biti brža, ali me je već prestigao.
Stala sam okrenula se i već je bio iza mene.

,, Možeš ići sa mnom... to mi je karijera. " rekao je.

,, Bitnija je karijera od mene?Uredu. Idi do vraga ti i tvoja karijera." budili su se osjećaju ljutnje prema meni.

Mislila sam da je gotovo među nama.

>> Povratak u stvarnost <<

Budim se. Osjećam snažne ruke na sebi. Paolo je spavao pokraj mene. Kako je sladak joj.
Polako rukama trlja oči i pogledava prema meni.

,, Hej jesi se naspavao? " upitala sam ga.
,, Jesam, moramo o nečemu razgovarati." rekao je.
  
,, Summer to je 10 dana. Vratit ću se brzo obećavam. " rekao je.
    
                                     ...

,, Znači ide u Španjolsku i vraća se za 10 dana?" ponovila je Katrina moje riječi.

,, Da. Moram ga pustiti... nije da mu ne vjerujem ali falit će mi." rekla sam i gledala  se u njega dok je trenirao na školskom terenu.

                                     ...

,, Summer volim te. " rekao je te me poljubio i krenio u avion.

,, Volim i ja tebe. " rekla sam i poslala mu pusu dok je davao avionsku kartu za prolaz.

Vratila sam kući pokušala se odmoriti i odspavati malo.

Jutro. Ustajem. Oblačim prvu majicu i hlače sa reda.
Katrina me čeka za u školu.

,, Vidi ga jojjjj...."  šaptala mi je Katrina pokazujući prstom u novog učenika.

,, Hm nije nešto." rekla sam gledajući u njega sa nekim gađenjem.

,, Ipak je. " rekla je Katrina gledajući u mene.

Novi dečko stao je na kraju hodnika odnosno na ulazu u učionicu. Doslovno je stajao tamo i svaku curu pozdravljao.
Smeđa kosa mu je padala preko braon očiju koje su sjajile.
Krenula sam prema ulazu u učionicu i on je stavio ruku.

,, Matthew. Drago mi je slatkice." rekao je a ja sam ga samo pogledala te mu prošla ispod ruke.

,, Katrina. Ne zamjeri joj." rekla je i gledala ga zaljubljenim pogledom.

Sjela sam u drugu klupu, a on je idalje gledao u mene.

,, Ne možeš reć da nije sladak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,, Ne možeš reć da nije sladak. " šaptala mi je Katrina iz klupe pored moje.

,, Naravno da ne može. " rekao je on sjedajući u klupu iza moje.

,, Mogu ja sve što poželim. " odvratila sam sa smješkom.

,, Možeš li ići u direktora?" upitala me profesorica koja je bila naslonjena rukama na moju klupu.

Zaokrenula sam očima a ona se odmakla te počela tumačiti lekciju. Cijeli sat sam gledala teren na kojem je Paolo trenirao čekajući kad ću ga ugledati ponovno. Ali nisam. Izletjela sam van hitno mi je trebao cigar.

Išla sam zapaliti ali sam skontala da nemam upaljač

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Išla sam zapaliti ali sam skontala da nemam upaljač. A onda se ispred mene pojavio Matthew i upalio mi cigar.

Pozdravljam svoju prijateljicu paulina297 volim te i hvala na podršci ♥️😊

Summer GreyWhere stories live. Discover now