Dan utakmice. Ustajem se te obavljam higijenu. Paolo je davno otišao vidjeti neke iskaznice sa trenerom bog zna kakve.
Sjedam za stol i do mene dolazi sluškinja.,, Što ćete jesti gđice Summer? " pristojno me upitala žena.
,, Samo Summer, jel vam se da praviti palačinke američke?" upitala sam.
,, O da nisam to odavno pravila.. Odkad je Matthew otišao od kuće... Baš sjedi na tom. mjestu gdje ti sad sjediš. " rekla je te odjurila u kuhinju.
,, Ja bi se premjestila na drugo da sam na tvom mjestu. " rekla je Katrina stajavši na vratima, a iza nje Noah.
Doručkovali smo, smijali se zezali... Krenula sam u sobu. Nakraju hodnika bila su otvorena vrata neke sobe. Nisam htjela otići no ta savjest mu je govorila da uđem.
Ušla sam u sobu. Mušku sobu, pa sam pretpostavila da je Matthewova.
Soba je bila izlijepljena posterima žena u bikiniju i još nekih.
Krevet neuredan, a odjeća i zgužvani papiri po podu. Sa strane bila je gitara. Stol je bio prepun svakakvih papira. Bacila sam pogled na papire i bili su ispisani neki stihovi. Matthew je pisao pjesme. Lijepo.
Izašla sam iz sobe i odlučila se spremiti za utakmicu.
Pokušavam povući crnu crtu na jedno oko isto kao i na drugo ali ne mogu.,, Ne možeš stavit eyeliner? " upitala me Katrina sa vrata.
,, Ne, pomozi mi." rekla sam te joj u ruku pružila bočicu eyelinera.
Nakon što me je šminkala odlučila sam se obući.
Slikale smo se Katrina i ja i stavile na story.
Pogodite tko mi je odgovorio na story?
Matthew. Napisao je da sam sexy.,, Hoćeš mu odgovorit išta?" upitala me Katrina.
,, Ne." rekla sam te uzela torbicu u krenula na utakmicu.
Sjeli smo na odgovarajuća mjesta. U prvim redovima. Počeli smo navijati i kričati.
Još jedna pobjeda. Prišla mi je jedna cura.,, Hej ti si Paolova cura Summer huh? " upitala me je.
,, Jesam, što? " upitala sam ju.
Zatim je 17 cura izletjelo na teren i svaka je poljubila svog igrača.
,, Ja sam Marissa. Dođi sa mnom. Poslije svake utakmice djevojke igrača izlete na teren i poljube momke. " rekla je držajući me za ruku dok samo se probijale među gomilu ljudi.
Izletjela sam tamo i skočila na Paola te ga poljubila. Znojavim rukama me je primio oko struka.
,, Najljepša si." rekao mi je.
,,Najbolji si. " rekla sam te ga poljubila.Slavili smo Paolovoj pobjedi. Paolo mi je dao svoj mobitel da pričuvam dok ne izađe iz svlačionice.
Zatim mi je došla poruka. Odnosno njemu.
U poruci je pisalo:Mogu misliti kako je biti slavan. Viđati sebe po svim naslovnicama i potpisivati se svakome na majice, tenisice ili grudi. Mogu samo zamisliti kako je imati najbolju ženu.
Dok ju tvoj brat ne uzme. Onda pronaći novu dok tvoj brat ne uzme nju također.
Summer će kad tad pasti na mene.
Tvoj brat, Matthew.Brzo sam izbrisala tu poruku. Neću ja nikad niti njegova.
Znam da nisam trebala izbrisati poruku, ali bolje je da jesam.Sretan Uskrs svima koji ga slave🐰!
YOU ARE READING
Summer Grey
RomanceAmbicioznu mladu djevojku očara mladić sa terena. 02.05.2020. - #66 in romance.