Dan 11

273 14 5
                                    

Ustajem. Boli me svaki glupi mišić u tijelu. To je zbog sinoćnjih štikala.
Rastežem se. Mislim nije to neka bitna informacija, ali dobro. Pogledavam kroz prozor i vani je kiša. Čudno već je 3 mjesec trebalo bi bar malo sunca bit vani pa proljeće počinje.
Uzela sam iz ormara bezveze crnu majicu i crne obične farmerke te na to kožnu crnu jaketu.

,, Ok, tko je tebi umro? " upitala me Betty stojeći pokraj ormarića prekoputa mene.

,, Svaka želja da te vidim." rekla sam i namignula joj.

Katrina je došla do Betty i zagrlila ju. Šta? Ovo je čudno Katrina prezire Betty kao i Betty nju. Jer joj je u sedmom razredu dok smo igrali boce istine i izazova Betty ispred očiju poljubila simpatiju, a zatim ju je Katrina bocom udarila po ramenu i iščešila joj rame.

,, Duša joj je pustila boju. " rekla je Katrina te je lagano udarila po glavi.

,, Kučko." rekla je Betty te odjurila svojim zmijskim nogama u učionicu.

Matthew je bio udaljen dva ormarića od mog. Pogledala sam ga no on je već gledao u mene te mi rukom mahnuo. I ja sam njemu.
Ušli smo u učionicu te sjeli svako za svoju klupu. Matthew je bio u istom redu kao ja, ali dva mjesta udaljen.
Nisam mogla razmišljati o Matthewu jer sam sve više i više vidjela Paola u njemu. Umjesto njega, odnosno počela sam umišljati. Moje razmišljanje prekinio je Paolo sa svojim pretjeranim slanjem poruka.
Isprva se svađao sa mnom no to je ubrzo prešlo u ispričavanje... Iskreno nisam imala živaca za to.

,, Kako je bilo u školi? " upitala me je mama dvije minute nakon što sam ušla u kuću.

,, Top." rekla sam jer mi se nije dalo pričati.

Nakon 2 sata što sam odspavala odlučila sam otići na moje i Palovo mjesto.
Ustala sam se te nabrzinu obukla prvo iz ormara te krenula.
Sjela sam na pijesak te gledala u otok koji mi je obećan kada se udam za Paola.
Zatim sam  osjetila snažne ruke ovo vrata koje su mi pomaknule kosu sa strane te me usne polako počele ljubiti.
Sjeo je do mene i zagrlio me. Došao je ranije nego li je trebao. Šutili smo oboje i uživali u trenutku iako smo bili posvađani.

,, Zašto si došao ranije? Zar nisi trebao 10 dana biti tamo? " upitala sam ga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,, Zašto si došao ranije? Zar nisi trebao 10 dana biti tamo? " upitala sam ga.

,, Htio sam se uživo ispričati, a utakmica je ionako gotova jučer." rekao je Paolo te okrenuo glavu prema meni.

,,I rezultat koji je? " upitala sam ga te pogledala prema njemu.

,, Pobijedili smo. 1:0." rekao je te se nasmijao.

,, Čestitam." rekla sam te pogledala u more.

Sjedili smo tu dok se nije smračilo. Pričali smo o svemu što se dogodilo dok nije bilo njega. I sa moje strane i sa njegove. Rekla sam mu i za Matthewa. Kada je zahladilo ipak smo se odlučili za ići. Pomirili smo se.
Doveo me je ispred kuće te otišao kući.
Ulazim u sobu i palim svjetlo. Na mojoj stolici stajao je Matthew. Uplašila sam se.

,, Matthew što pobogu radiš ovdje? " upitala sam ga te zaključala vrata sobe.

,, Tražim tebe." rekao je.

,, Okej, zašto? " upitala sam.

,, Vidim već si bolje volje." rekao je te se ustao sa stolice i približio mi se.

,, Okej ovo je već previše. Izlazi iz sobe. " rekla sam a on me samo pogledao.

,, Izlazi iz sobe!!! " viknula sam te prstom pokazala na vrata.

,, Htjet ćeš ti mene, htjet." rekao je te izašao iz sobe.

Paolo pov.

Netko ulazi u kuću.

,, Očekujemo goste?" upitao sam roditelje dok smo večerali.

,, Ja sam ti bliži od gostiju brate." rekla je figura koja je stala ispred vrata. Moj brat.

,, Što ti radiš ovdje?" upitao sam ga te se ustao sa stolice.

,, Nedostajem ti?" upitao me je.

,, Toliko da bih te sad u lice udario." rekao sam s ljutnjom.

,, Dosta obojica. Braća ste pobogu! " viknula je mama te rukama udarila od stol.

,, Kakav brat to ukrade zaručnicu svom bratu?" upitao sam te se ustao sa stola i odjurio u sobu.

Bio sam ljut jako. Vrije u meni. Odakle mu obraz da sad dođe? Odakle? Što on misli da je??? Bio sam ljut i vikao sam na sve strane.
Glupan.

Summer GreyWhere stories live. Discover now