Lee (TI)
Córka państwa Lee.BFF Sana.Nie śmiala,,kocha śpiew i taniec,ulubiony kolor różowy,urocza.Nigdy sie nie zakochała.Czeka na tego jedynynego.Ma 17 lat.
Lee Hyunsuk
Prowadzi razem żoną wytwórnie YG.Ojciec (TI).Surowy, materialista, cholernie bogaty,władczy,ale żeby nie było dobry dla rodziny.Kocha swoją żonę i córkę.Nienawidzi wytwórni big hit.Lee Sangwoo
Razem z mężem prowadzi wytwórnie YG.Silna dziącha,kocha gotować, lubi kontrolowac swoją córkę ale oczywiście bez przesady,chcę dla niej jak najlepiej,szuka odpowiedniego kandydata na chłopaka swojej córci.Bardzo kocha swego męża.
Choi Yeonjun
Skrycie zakochany w (TI).Jest w zespole txt.Jego pasję to śpiew,taniec,i podglądanie(TI) hehe,ale nie jest on stalkerem.Jest w wytwórni big hit.Ma 18 lat.
Choi Soobin
Przyjaciel Yeonjuna.Lider txt.Wie o uczuciach Yeonjuna do (TI).Ma takie same pasję jak Yeonjun i ich przyjaciele.Ma 19 lat.
Choi Beomgyu
Członek zespołu txt.Lubi chodzić na długieeee spacerki.Ma 18 lat.
Kang Taehyun
Członek txt.Ma 18 lat.
Hueningkai
Najmłodszy w txt.Ma 17 lat.Podkochuje się w Sanie.
Min Sana
Najlepsza przyjaciółka(TI).Nie potrawi tańczyć i śpiewać za to pięknie maluje i gra na gitarce. Nie przepada za rodzicami(TI).Ona również podkochuje się w Kai'u.Ma 19 lat.
Mam nadzieję że się podoba.Moja pierwsza książka.Będą się pojawiać inni bohaterowie ale rzadko(w tym BTS).Oczywiście wiek postaci i inne info o nich zmienione na potrzeby książeczki.
Bayeo💜
CZYTASZ
IMPORTANT LOVE YEONJUNXREADER
RomanceCzy(TI) uda spełnić marzenia po swojemu?Czy pozna tego jedynego?Czy nie będzie już posłuszna swoim rodzicom? Dowiecie się w tej książeczce