2

466 13 1
                                    

Obudził mnie mój budzik.Szczerze kochałam chodzić do szkoły.Mogłam odciąć się od rodziców i spotkać Sane.Po 10 minutowym przeglądaniu instagrama stwierdziłam że wypadało by się ogarnąć do szkoły

STRÓJ:

MAKIJAŻ:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

MAKIJAŻ:

Gdy zeszłam na dół poczułam piękny zapach naleśników

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Gdy zeszłam na dół poczułam piękny zapach naleśników.Zobaczyłam również moją rodzicielke szykujacą wcześniej wspomniane jedzonko do pracy dla siebie i mojego ojca.

MAMA:Hej córcia zaraz wychodzimy do wytwórni.Jedz szybko śniadanko bo podwieziemy cię do szkoły.

(TI):Dobrze mamo.A po lekcjach mogę przyjść do was do wytwórni i przećwiczyć jakiś układ?

Nagle do kuchni wszedł mój tato.

TATO:Oczywiście córciu.A o której kończysz zajęcia?

(TI):O 14.30

MAMA:Dobra zbieramy się

Skip Time (w szkole)

Siedziałam właśnie pod klasą od matematyki i czułam na sobie czyjś wzrok...a dokładniej to Yeonjuna.Jest naprawdę fajny często ze sobą rozmawiamy ale rodzice nie wiedzą  o nim i o naszej przyjaźni i wolę aby tak zostało.Pewnie zapytacie ,,dlaczego?".Otóż sprawy mają się tak:Yeonjun należy do wytwórni Big Hit (aka największego wroga moich rodziców) i zabraniają mi nawet z nim zamienić paru zdań.Mam pewien plan jak uwolnić się od mojego ojca i jego wytwórni.To nie tak że go nie kocham.Poprostu jak widzę jak traktowani są tam idole mam ochotę płakać.Tak naprawdę chcę być idolką ale nie w tej wytwórni...i tu jest problem bo chcę być w Big Hit.Dlatego gdy skończę 18 lat chcę zniknąć od moich rodziców i pójść na casting do Big Hit.Rodzice chcą abym była u nich trainee(nie mam pojęcia jak to się piszę),ale ja nie chcę aby ktoś się dowiedział że jestem córką właścicielow i mam łatwiej.

W końcu zadzwonił dzwonek Sany nie było więc pomyślałam że muszę usiąść samą.
Gdy już usiadłam do ławki nagle ktoś się do mnie dosiadł.A tym kimś okazał się być...

CDN

Sorki że w takim momencie koniec ale mam nadziejke że mnie nie znienawidzicie.(to nie kropka nienawiści)

Bayeooo 💜

IMPORTANT LOVE YEONJUNXREADEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz