Bir Kaç Hafta Sonra Eunha;
Bugün doğum günüm idi. Her şeyin düzgün bir şekilde gitmesine özen gösteriyordum. En iyi yanı da okulun tatil olmasıydı! Çok mutluydum. Şuan Jungkook ve diğerleri bana yardım ediyordu. Ne kadar sürprizi kaçsa da bana slayt gösterisi yaptığını söyledi. Diğerlerinin hediyelerini henüz bilmiyorum.
Yerin ve Yuju'da buradaydı. Ve tabiki sevgilileri onları bırakmadılar ve geldiler. Jimin ve Taehyung... Okulun yarısını davet etmiştim. Şu Jungkook'un yanından ayrılmayan kızı bile... Anlasın bizim sevgili olduğumuzu artık. Sürekli Jungkook'un peşindeydi. Her neyse onun için canımı sıkamam.
"Sonunda... Bitti!"
Herkes, bitince koltuğa yorgunlukla oturdu.
"Eğer sende yardım etseydin çabuk biterdi Eunha!"
"Ama Yerin ben doğum günü kızıyım. Bana böyle davranmamalısınız."
Dedim masum takliti yaparak.
"Eunha merak etme sen bizim gözümüzde hala minik Eunha'sın."
Dedi Yuju. Ona gülümsedim ve egomu ortaya koydum.
"Ah evet öyleyim..."
"Her neyse kalkalım giyinelim hadi. Birazdan toplanırlar."
Taehyung'un demesiyle ayağa kalktık. Yerin, Yuju ve ben bir odaya girdik. Kıyafetler, makyaj masaları gibi bir yer vardı. Yerin ve Yuju hemen kıyafet bakmaya yöneldiler, bende yanlarına gittim.
•••
"Yuju bu sen misin? Woah... Çok güzelsin..."
"Ay teşekkürler sizde güzel olmuşsunuz."
"Hepimiz güzel olduk!"
Her şey hazırdı. Yerin ve Yuju'yu alıp o odadan çıktım. Bizi güzel kıyafetlerle karşılayan Jungkook, Jimin ve Taehyung'a bir göz attım. Hemen ardından gülümsedim. Herkes çiftinin yanına gidince Jungkook da benim yanıma geldi.
"Çok güzelsin."
"Çok yakışıklısın."
İkimizde güldükten sonra yavaş yavaş insanlar dolmaya başladı. Herkes girerken onu gördüm... O kızı. Nayeon... Hemen yerini almıştı ve gayet rahattı. Onu neden çağırdım ki? Aramız asla düzelemez bizim...
"Eunha! Hadi herkes buradayken fotoğraf çekinelim, gel!"
Kafamı sallayıp kızların yanına gittim. Sonra bir selfie çekinip tekrar yerime geldim. Bana kötü kötü gülen Nayeon'a baktım. Korkuyordum... Umarım bir şey yapmaz.
Bir anda, çağırdığımız bir DJ müzik açtı ve herkes ayaklanıp oynamaya başladı. Hediyeler kısmını çok merak ediyorum. Acaba kim ne almıştı? Pahalı mı ucuz mu? Ah gideceğim sanırım...
"Dur, dur! Şimdi değil Eunha..."
"Ah hadi ama Jungkook... Çok merak ettim."
"İlk benim gösterim."
Dedi göz kırparak. Doğru ya... Bana slayt gösterisi hazırlamıştı. Elimi tutarak beni ortaya getirdi. Kendiside sahneye çıktı eline slaytı açmak için kumanda almıştı. Herkesin gözleri ben ve Jungkook'un üzerinde.
Yanımda iki koluma girmiş olan Yuju ve Yerin vardı. Benden çok heyecanlılardı. Gülümsememi hiç durduramıyordum.
"Bugün doğum günüsü olan bir kız için slayt gösterisi hazırladım. Onu çok seviyorum... O benim en değerlim..."
Demişti. Duygulanmıştım. Ayrıca utandım. Önce bana baktı sonra kumandaya bastı. Büyük ekrandı. Herkes görüyor o rezilliği. Ekranda beni neşelendirmenin aksine hayal kırıklılığına uğratan bir fotoğraf vardı. Nayeon ve Jungkook...
Herkes şaşırmıştı. Jungkook bu durumda arkasını döndü sonra bana bakıp kafasını salladı.
"Hayır... HAYIR BU YALAN!"
Gözlerim hafifce doldu. Ne yani beni o kızla mı aldatıyordu? Ah birde Nayeon'u çağırdım. Jungkook'un yüzüne bakamıyordum. Herkesin karşısında rezil olmuştum. Yerin hemen koşup kapatmıştı. Taehyung ve Jimin'de Jungkook'u alıp dışarı çıkardılar.
Yuju da hemen koşup herkesin dağılmasını söylemişti. Bu en kötü doğum günümdü. Hiç böyle olsun istemezdim. Keşke şimdi değil de başka bir zaman yapsaydı.
"Hadi gel eve gidelim."
Kafamı salladım. Çıkarken Jungkook çok gergindi. Hemen yanıma koştu.
"İnanmadın değil mi?"
Bir şey demedim. Sadece arabaya doğru ilerledim.
"Eunha özür dilerim... Lütfen..."
Şuan o kadar gidip sarılasım varki... Kendimi zor tutuyordum. Onun yaptığı şey kötü. Asla beklemezdim. Doğum günümde...
"Bu bir yalan Eunha! İnanma lütfen..."
Bana yalan söylüyorsun Jungkook...
Öff Nayeon biasçezim... Naptın bunlara? Nayeonu linçlemeyin awe sjsmsms. Şimdi büyiçekler ehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➳lie to me,, eunkook
Fanfiction"Saçlarını okşamakta zorluk çekiyorum Eunha..." ✦Eunkook FanFic✦