Ik wordt wakker door Yasmina gekrijs. Snel open ik mijn ogen. Ik zie mannen met bivakmutsen haar nemen. Niet veel later zie ik marouane een Sarah ook.
Ik sta op een probeer iets te doen. Ik was gestrest. Ik zie hun allemaal krijsen. Ya Allah wat moet ik doen.
Ik zie een vaas. Ik gooi die op de persoon die Yasminna vast hield. Hij valt op de grond. Er komt een brede man die zeker 2 koppen groter was dan mij. Omg wat moet ik nu doen. Hij nam me van mijn keel. Mijn voeten zweefde gewoon. Ik begon rood te worden. Ik begon moeilijk te ademen. "Laat haar gaan neem mij alsjeblieft!" krijste ze.
Hij houd me steviger vast. Ik begon alles wazig te zien ik viel op een harde klap op de grond.
______________________________________
Ik werd wakker met barstende kop pijn. Ik kijk naast me een zie Sarah een Yasmina. Ik hoor de deur open gaan ik doe alsof ik nog slaap. Ze nemen mij. Ik wordt gebracht naar een kamer. "Ik ga je eens uit proberen." meteen schoten mijn ogen open. "Haha jij denkt echt dat ik dom ben ofso!" zegt hij lachend.
"doe mij alsjeblieft niets aan! Ik smeek het je!" roep ik huilend.
Hij nam een zweep. Hij gooit een schort. "doe die aan!" roept hij streng. "Nee!" schreeuw ik. Hij neemt een Pistool. Hij haalt zijn trekker naar achter. Hij wou schieten "Oké stop niet schieten!" roep ik. "Dat was echt op de nippertje." zegt hij kalm.
Snel doe ik de short aan. "T-shirt uit." zegt hij boos. "Nee dat niet asjeblieft!" zeg ik huilend. Hij loopt naar mij toe. Hij trekt mijn T-shirt uit in een ruk. Hij neemt zijn zweep een begint mij te slaan. Ik roep alles uit. Maar die pijn die ik voel is niet vergeleken met de pijn die ik van binnen voel!
Mijn moeder is gisteren gestorven. Ik begin te huilen. Maar ook te krijsen want ik word gewoon geslagen met een zweep.
Na denk ik 5 dikke lange minuten stopt hij. Overal is bloed. Ik kijk pijnlijk naar mijn buik. "Ach." zeg ik zachtjes terwijl ik op een grote blauwe plek druk.
Meteen huil ik alles uit. Dit doet zoveel pijn.
Hij streelde over mij wang. "Raak mij niet aan met je vieze poten! Volgens mij heb je genoeg meisjes gehad. Allah zal je straffen! Ga naar moskee ofzo! Wat je doet is echt slecht! Besef je het niet!? Ben je dom ofso?! Je krijgt later veel spijt!" ik voelde een harde rake klap. "Ik krijg nooit spijt.."
Hij begin mij te slaan. Maar super hard ook. Hij nam me een gooide mij op bed. Hij trekt zij trekt zijn T-shirt uit. "NEEE!" schreeuw ik. Hij luistert niet een doet zijn broek uit. Dit laat ik niet toe het is haram! Ik gaf hem een trap met mij knie op zijn je weet wel. ik zeg eerlijk ik voelde die pijn Ouch...
Snel nam ik mijn pistool een schoot hem bij zijn been. Meteen kreeg ik spijt. Snel ren ik naar hem toe een pak een pakje verband. Ik doe het rond zijn been. Een doe nog een mega pleister er op. Snel pak ik de gun. Ik laad de gun nog een ga naar buiten. Als ik gepakt wordt ga ik meer dan dood ik word gewoon tomatensaus.
Ik ren naar een deur een open die. Wat ik daar zag brak mijn hart. Ik viel met mijn knieën op de grond "NEEEEEE!!!!" schreeuw ik. Ik ren naar hem.
O My Allah!
______________________________________
Salam dit is mijn 2e deel ik ben bezig met de 3e!
Stemmen zou lief zijn! ✨
Een schrijfsterxyasminEen Daqueenhere ze hebben geweldige boeken als je naar boeken zoekt! ❤️
JE LEEST
stagfirallah
ActionJij lacht ik huil. Wanneer ik huil lach jij. Lamya's leven liep rustig. Ze was nooit rijk. Maar ze was ook niet arm. Ze woonde bij haar moeder. Eigelijk is zij nooit bij haar omdat ze kanker heeft. Toen ik ze dat hoorde stond haar hart stil. Haar m...