chapter 9

65 8 0
                                    

Elke deur heb ik open gedaan een dicht. Ejema ik weet niet eens waar toilet ligt. Ik moet zwaar plassen. Ejoow. Na 5minuten zoeken vind ik toilet. Ik doe me ding.

Ik ga rennend naar de keuken een drink glaasje melk met een kleine pakje oreo. Ik pak een tas een doe dr alle eten van de keuken in die ik vind. Als ik klaar ben voel ik me iets sterker. Ik ren door de hal. Een doe elke deur open een dicht. Maar wellou

Ik zie uiteindelijk een grote poort. Ik wil die open maken maar die is opslot "Shit!" Schreeuw ik. Ik ren terug naar de keuken. Een pak een stoel. Rennend ga ik terug. "DEZE FK DEUR GAAT NU OPEN!!" Schreeuw in door mijn zweet heen. Een toen besefte ik dat ik een pistool bij heb. Ik klap me zelf bij de voorhoofd. Direct pak ik me pistool een schiet bij de slot. De deur gaat open. Ik doe de deur weer op een kier.

Ik ga rennend de grote kamer in. Een toen zag ik Marouane. "MAROUANE!" Schreeuw ik huilend. Ik ga naar hem. Hij neemt me in de knuffel. Ik huil alles uit. Na 2min sta ik op. Een vraag hem waar Yasmina een Sarah liggen. Hij zij de "2 de verdieping!" We gaan rennend naar boven. Ik zie een groep bewakers "shit!" Fluister ik zacht.

Ik pak me pistool. Hola wait je denkt dat ik hun ga doodschietten? HELL NA ik pak me pistool een schiet bij de raam. Alle bewakers rennen naar beneden. Ik een Marouane gaan rennend naar boven. Ik gok een deur en ja daar zag ik yasmina een Sarah. Rennend neem ik hun in knuffel. Yasmina huilde. een ik? Ik moest ook super hard mee huilen. Sarah deed automatisch mee. Samen gaan wij naar beneden.

We zoeken nu al 10 min uitgang maar wellou. Ik zie een raam. Bij de tuin. Een daar onder ligt zwembad. Een toen kreeg ik een idee. We springen van de raam vallen in de zwembad een dan gewoon de tuin uit een rennen.

Makkelijker gezegt dan gedaan.

We doen de raam open. Als eerst sprong Marouane een dan ik. Sarah een yasmina treuzelde. Geloof mij het was super hoog Marouane ging springen met plezier. Een ik deed  alsof ik niet bang was maar WALLAH schijte in mijn broek.

Na 3min ging yasmina een Sarah springen. Een dan was bet rennen. We gingen Als hyenas uit de zwembad een rende naar de poort. Die gelukkig open zat we rennen de bosjes in. Toen we eindelijk klaar waren kwammen we snelweg tegen.

Een toen zag ik.

In een groot blauw bord.

Frankrijk

Stagfirallah..



Hey sunshines deel 9 waar zijn  Lamya Marouane Sarah Yasmina beland zouden ze het redden of blijven ze voor eeuwig vast in frankrijk?!

❤ love you all
   

                                ☀️

                              

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 06, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

stagfirallah Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu