Ik zag haar gebroken liggen terwijl een ramdon jongen haar broek probeerde uit te doen. "Laat haar los of ik schiet!" geschrokken laat hij los. Hij neemt 2 pistolen te voor schijn. Net toen ik wou schieten. Schiette iemand hem zelf. Geschrokken draai ik om. Ik zie marouane breed lachen.
"Marouane!" zeg ik blij. Ik zie nog een jongen komen. Hij wou Yasmina doodschieten. Maar ik ren als een hyenna naar haar een spring voor haar. Ik zal voor haar in vuur gaan. Ik beland op een harde klap op de grond. "LAMYAAA!" hoor ik haar huilend schreeuwen. Ik was blij dat het mijn been was. Dat is beter dan je hart of hoofd. "Sorry lamya echt waar het spijt mij waarom heb je voor mij gesprongen Waarom?!" "SAFFE klaar. Ik ben oké!" een nam haar bij mij armen. Ik sta pijnlijk op een pak Pijnlijk de gun. Een schiet hem 2 keer bij zijn been. " Niet veel later hoor ik gekrijs een gehuil.
Marouane kwam aan rennen naar mij. Hij ondersteunt mij samen met Yasmina. Pijnlijk gaan wij naar de kamer waar wij gekrijs hoor. Ik open de deur een zie een naakte Sarah schreeuwen. Rennend op een been ga ik naar haar. Marouane schiet de man dood. Huilend kniel ik voor haar.
"Heeft hij het genomen?" zeg ik huilend. "Jullie waren op tijd!" schreeuwt ze huilend.
Ik knuffel haar. We gaan hier snel weg!
"niet zo snel!" ik voel een rilling. Bang draaide ik mij om. Het was die jongen die ik hielp toen ik hem Raakte met een pistool. Hij kwam aan lopen. Hij neemt mij mee. "Jullie mogen gaan Ik wil alleen deze meid hier!" "Vrienden laten elkaar niet in de steek Homo!" (mensen neem die woord niet te serieus) zegt Yasmina een Sarah tegelijkertijd.
Boos stapt hij naar haar een nam hij haar van de keel. Hij gaf haar een rake klap. "Bind hun 2 vast!"
"Oké nee niet doen! Ik ga mee maar beloof jullie dat jullie hun laat gaan?"
"beloofd!" zegt hij.
"Waarom doen jullie eigenlijk dit? Ik heb je geholpen toen ik je heb dood geschoten. Is dat wat je wilt branden in de hell? Voor mij maakt het niet uit! Maar geloof mij die pijn die ik jou gaf ga je niet vergelijken met die pijn die je later van boven voelt!" sis ik boos met tranen in mij ogen.
"Meskiena zij denkt dat ik medelijden krijg joh!" schreeuwt hij. "Hallo moet ik anders een microfoon nemen kan ineens heel de wereld mee luisteren ik sta gewoon voor jou!" dit had ik niet moeten zeggen. Hij nam zijn pistool een schiet mij via mijn linkerbeen. Ik probeer niet te krijsen wat niet lukt. Ik begon te schreeuwen een krijsen. Ik voel de derde in mijn been gaan." toen viel ik op een harde klap op grond LAMYYYAAAA!! " schreeuwt Yasmina een Sarah tegelijkertijd. Niet veel later wou marouane zijn gun pakken tot hij zelf werd geschoten. Mijn adem haling ging trager. Niet veel later hoor ik weer een shot maar die kwam niet tegen mij maar tegen Sarah een toen was het Yasminas beurt hij schoot haar ook neer. Ze spreken allemaal de ashadoe uit. Een ik ook is dit mijn einde?
Stagfirallah....
______________________________________OMG deel 3!!!!
Stemmen zou lief zijn ♥️
Geloof mij het wordt erger en erger!
Maar ik beloof jullie het gaat geen slechte einde zijn! Inshallah!
Promoten hoef je niet te vragen ik doe dat met plezier!
Tot Morgen insallah! ❤️
JE LEEST
stagfirallah
ActionJij lacht ik huil. Wanneer ik huil lach jij. Lamya's leven liep rustig. Ze was nooit rijk. Maar ze was ook niet arm. Ze woonde bij haar moeder. Eigelijk is zij nooit bij haar omdat ze kanker heeft. Toen ik ze dat hoorde stond haar hart stil. Haar m...